2.Bölüm Seven Gidermi

123 8 19
                                    

Konuşamayan bir çocuğu bülbüle çevirdin sen. Ben iki kelime konuşamazken, simdi susmak bilmiyorum. Neden mi? Bir de neden diye soruyorsun. Kalbimin ortasında büyük bir darbe yaptın, tebrik ediyorum seni kalbimde darbeyi kazandın. Bana hep anlatırlardı da inanmazdım. Aşk dünyanın en bok işi diye, ben de inanmazdım. Aslında ben büyüdükçe aşkın daha çok çocuksu oldugunu anladım sevginin olduğunu anlayıncaya kadar.
   Evet, evet, evet! Saçlarında saklamıştım ben o güzel kokularımı. Gözlerinden yanaklarına süzülen yaşlarda saklamıstım sevgimi. Ben senin en cok sevdigim yerim, dudaklarında saklamıştım sevgi sözcüklerini; ama sen ne yaptın? Saclarındaki kokuyu gidermek için, kestirdin o güzelim sacları. Biliyorum ben her şeyi beni "hayır"larla inandıramassın. O gözlerinden yanaklarına süzülen yaşlardan silmek için, sevgimi bir daha hiç ağlamadın. Dudaklarından sevgi sözlerini silmek icin rujunu bile degiştirdin.
   İlk başta demiştim ya hani konuşamayan adami bülbül gibi konuşturdun ya helal olsun sana. Ben onu kendimden daha cok sevdim. Mesela kendime göstermediğim değeri ben ona gösterdim. Onun saçının teline zarar gelse, yakardım bu dünyayı. O ne yaptı ? Arkasına bakmadan gitti, ben her gece onun tenine dokunan kazağı kokladım. Her gece deliler gibi ağladım. Peki onun umrunda mıydı? Umurunda olsa gelmez mi? Uzakta her gün benim bitişimi izliyor, Sevse, biraz bile düşünse "Ağlama gözünü sevdiğim." derdi, yanıma gelirdi "Nerede ha?" size soruyorum, "Nerede?".  O olsaydı ben bu sözcükleri nasıl yazabilirdim ki...
   Ben onu bir papatyadan daha narin sevdim; çünkü o narindir çabuk kırılır, anladım. Aşkı bilmeyene aşkı anlatmak, kör bir insana gökkuşagını anlatmak gibiydi.
   Mesela seviyorsan her gün özel olsun, çiçek al demiyorum ama, bir papatya gibi bakabilirsin onun gözlerine, seviyorsanız yüreğinizden geçen güzel sözler söyleyin ona bir seni seviyorum demen bile ona, dünyaları vermiş gibi olursun. Onun gözlerine kalpten bak, onu sevdiğini hissettir, yalnız hissettirme. Mesela, bunu okuyan sen, hiç yalnız hissetin mi kendini ben de hissetmemiştim. Dört yanıma baksam sevenim çok diye gururlanırdım; ama yokmuş. Elimi ayağımı uzattığımda çekip çıkartan biri yoktu bu kuyudan, esim dostum hepsi...
   Gelin biraz yüreğimizi konuşalım seviyoruz veya sevdiğimize inanıyoruz değil mi? Bilmiyorlar, sevmek her kalbi yıkıyor, yıkmakla kalmıyor darma duman ediyor. İlk gözlerinde görmüştüm ben o saf ve temiz duyguları, he diyecek olursanız sevdin de ne oldu üzüldük sadece ve sigarayı dost bildik geceleri, onunla yattık yani bir dumana umut bağladık bu dünyada, herkesin bir derdi var bizimki de aşk oldu. Dilerim ki Allah'tan sen de beni yarim bıraktığın gibi yarim kal.
   Her ne kadar istemesen de benimle olmak, anlıyorum da neden benim o kadar zamanda benim duygularımı katlettin? Yine de bir gün dönersin diye bekliyorum  gelir misin bilmiyorum gözlerindeki o, saflığı özledim be kadınım seven insan yalnız kalmaya mahkum kalan insandır. Ben bunu anladım aşk kör olmaktır, ya şu gören gözlerin görmemesidir. Düşünsene simdi beraberiz mesela, beraber çimenlerin üstüne yatıp yıldızlara bakıyoruz ne güzel hayal değil mi? Sen bu hayalleri yıkıp gittin bu hayaller bir gün gerçekleşmesini temenni ediyorum ve Allah'a dua ederek yaşıyorum. Gün gelir beni bir gün istersen bil ki bu gönül kapısı sana her zaman açıktır. "Papatyam, papatyam" diyorum kusura bakma, alışkanlık olmuş, gönlümü fethettin. Senin kokunu çok özledim. Gezmeye giderdik, başını sineme koyardın, saclarinin kokusunu icime çeke çeke zaman dururdu benim için, zaman keşke o zamanda dursaydı da hayat keşke orda öylece ikimiz soluksuz göz yaşlarıyla orda oylece kalsaydık.

 --Guzel insanlar bizi sosyal medyadan takip edebilirsiniz... ---

Instagram/talhaakyol12

Youtube/hasanhuseyinozkaya

 --Youtubeden sarki,şiir VB'şeyler yapip atiyoruz abone olup bizimle hayata geri dönebilirsiniz sizleri cok seviyorum kendinize iyi bakin. ---

Wattpattan takip etmeyi unutmayin sakin.

Tıpkı Sen T"PS"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin