Merhaba gönül bahçem, nasılsın demek isterderdim. Maalesef görmüyorsun bu satırlarımı veya okuyorsun da sana yazıldığını bilmiyorsun bu satırların. Gözlerindeki "hoşçakal"larla ugurlamistin beni sen gönül bahçenden. Ondan sonra zaten seni istesem de goremedim. Baska sehre gitmen beni bitirdi. Şu an nerelerdesin haberim yok. Olsa ne olacak ki.. Sanki "Gel." mi diyeceksin veya "Nasilsin?". Şu an gorsen tanimassin belki.
Ben seni içimde dört sene sevdim. Bu sene dorduncu sene. İcimde besledigim o kadar cumle var ki sana soylemek istiyorum; ama nafile, yoksun diyorum, yoksun.
Senin gidişinde hiç kendimi alkole veya herhangi bir kafa yapan maddelere vurmadim kendimi. Zaten benim basimi da kalbimi de donduren bir şey var, o da sensin. Ne gerek var alkole vaya ona buna ben sadece sigarayi dost bildim, geceleri onunla dertlestim; ama o da en sonunda derdime dayanamayip yandı ve kül oldu.
Şu an dışarıda kar yağıyor. Benim bir elimde sigaram, bir elimde kahvem, sagima bakiyorum sensiz, soluma bakiyorum sensiz. Kar yagisini beraber izlerdik, hatırlıyor musun? O zamanlar saf ve temizdik, bilmezdik sigara filan, sadece birbirimize sarılırdık ve orda uyur kalırdık. Ben sen usume diye üstünü örterdim; ama sen ne yaptin, bu kadar her seyi ve dört seneyi çöpe attin, gittin. Hani derler ya bazilari; erkekler suclu, bazilari kizlar suclu der; ama kimse bilmiyor, kalbi olmayan herkes suclu.
Gelin biraz hayatimizdan bahsedelim. Gidiyorlar, değil mi? Her şeye rağmen gidiyorlar, seven insan gider mi ya gider mi gitmez? Diyosunuz, burdan duyuyorum; ama bazen de zorda kaliyor. Senin icin, senin hayatin icin ses cikarmadan gitmek zorunda kaliyor. İnsan sesini duyunca kalbi yerinden cikacakmis gibi heyecanlanır. Biliyor musunuz, ben de onu ilk gordugumde oyle heyecanlanırdım. Bütün saf ve temiz duygularimi katletti; ama belki iyi niyetle yapti. Bana bir iki kelime bile soylemedi, sadece gitti. Bensiz iyidir insallah hayatin; ama bir gun seni gorecek olursam, bir cift lafim olacak. Beddua etmiyorum; ama bana yaşattıklarını tek tek senin de yaşamanı temmeni ediyorum. Şimdi uzaktasin; ama bir gun gorecegim seni biliyorum. Her gun seni gorecegim ümidi ile yasiyorum. Gelmeyecegini bile bile seviyorum ve bekliyorum. Gozlerimden gelen yaslarda bogulma ümidi ile sana hayatinda basarilar diliyorum. Senin hakkinda kotu birsey nasil dusunebilirim? Sana bir sey olursa ben bu dunyayi yakarim demistim; ama nafile, inanmadin bana.
Karli bir gecede sokakta gezerken parkta asıklari goruyorum, ayni bizim gibi el ele, goz goze, diz dize oturuyorlar. Yuzlerinde guzel bir tebesum... Bizim oturdugumuz yerde oturuyorlar. Ne guzel değil mi? Allah'ima dua ediyorum, insallah onlarin sonu bizim gibi olmasın. Kimse bize benzemesin. Daha dogrusu kimse sana benzemesin.
Tebesüm etmek cok zor oluyor, herkesin içinde gülmek çok zor oluyor. İçim kan aglarken başkasina gülmek çok zor oluyor. Beni bu sesizliğin içinden kim alır bilmiyorum ama benim Allah'ım var o benim hep yanimda, şükürler olsunki.
Birazda gözlerinden bahsedelim mi? Ama seni bahsetsek simdi sonu gelmez. Gözlerinin mavisinde bir gök yüzü gibi mavi bir boncuk gibi mavi o tatli gözlerinde ben kaybettim kendimi. Sadece bana aitti gozlerin Allah'tan temenni ederimki benden sonra kimse bakmamistir o guzel gozlere. Diyorum ya seni ben kendimden bile kiskanirken sen simdi kiminlesin Allah bilir ama senin icindese biraz birsey kaldiysa cık gel "ben geldim." De beni sevindir gözünü sevdiğim
Ölüyorum gün geçtikçe birer, birer, yavaş, yavaş ölüyorum. Bir şekilde öldürmeyi beceriyolar beni kimi zaman susarak, kimi zaman soguk bir bıçak darbesiyle, kimi zamanda sesiz sedasiz çekip giderek; ama neticesinde hepimiz ölüyoruz be niye ya niye o kadar yaşanası, gezip, görülesi yerler varken niye biz hergün ölüme mahkum bırakılıyoruz. Aklım almıyor bir türlü, herkesin aklinin almadiği yerlerde birsey var ortaya cikartalim bunu. Kimse ölmesin, kimse sevdiginden ayrilmasiİstek olursa ve olumlu yorum alırsam yazmaya devam edicegim alttaki yıldız basarak yorum atarsaniz çok sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tıpkı Sen T"PS"
RomanceBurda size kucuklugumden bu zamana kadar derdimi anlatmak istiyorum bazilariniz diyebilir senin yasin ne sen ne anlatirsinki bana bir kulak verin ve butun hislerinize ortak olucam inşallah guzel kalpli insanlar suan kitabin kapagi yok en yakin zaman...