Galiba ben güzel sevemedim.
Neden öyle diyorsun.
Güzel sevseydim beni terk etmezdi.
Güzel sevenler de terk edilir ben birisini o kadar güzel sevdim ki 2 sene boyunca sadece uzaktan sevdim korktum yanına gitmeye beni beğenmez ayrılır diye korktum sonra anladım ki korkmanın bir boka faydası yokmuş yanına gittim karşıdan gelişini seyrettim saçları salınık şekildeydi okul forması vardı üzerinde yanıma geldi ama ben nasıl utanıyorum bir görsen sonra zor bela konuşmaya başladık ben sustum o konuştu o kadar güzel konuşuyordu ki sadece dinledim hoşuna giden bir şarkı olur ya defalarca dinlersin hiç sıkılmadan sadece dinledim sonra gitmem gerekiyor dedi ve gitti ben dayanamadım ertesi gün yine gittim bu sefer sarılıcam dedim ya cidden kafama koydum yaparım dedim yanıma gelince o kadar korktum ki sarılırsam gidermi diye ama aldırış etmedim sarıldım o kadar sıkı sarıldım ki gitmesini hiç istemedim kokusunu içime çektim yeter dedim bana bu güzel koku ömrümün sonuna kadar yeter elini tutmaya kıyamadım lan gözlerine her bakışım da kayboldum sonra ne oldu biliyormusun.
Ne oldu
Ayrıldı olmuyor bu ilişki böyle devam etmez dedi.
Nasıl yani sen bu kadar güzel sevmişken
Ne demiştim sana Güzel sevenler de terk edilir biz hep güzel sevdikçe terk edilmeye mahkumuz.Aşk-ı İhanet