1ο κεφάλαιο

34 7 2
                                    

ΑΛΟΧΑΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!Αυτή είναι μια καινούρια ιστορία και βασικά είναι η πρώτη φορά,(ανώμαλα μυαλά ξέρω τι σκεφτήκατε)που επιχειρώ να γράψω μια ιστορία.Αν σας αρέσει μην ξεχάσετε να ψηφίσετε.Θα γνωριστούμε καλύτερα με τον καιρό. Ελπίζω, ότι οι χαρακτήρες θα δημοσιεύονται κάθε φορά που θα αναφέρεται ο καθένας ΚΑΙΙΙΙΙ.... εγω θα σκασω τωρα γιατι σας επριξα😂

2 ώρες πριν...
"Οοοο έλα τώρα...Δοκίμασε λίγο από το ποτό σου δεν είναι δα και τόσο χάλια..." ακούω την κολλητή μου,να μου λεει για 372829 φορα για σημερα

"Δεν είναι αυτό απλά δεν έχω συνηθίσει και φοβάμαι μην με πειραξει..." λέω,καθως την κοιταω διστακτικα.

"Έλα τώρα αν δεν πιείς,πως θα το συνηθίσεις?Ας μην μιλάμε με υποθέσεις άλλο... Τώρα βγήκαμε για να διασκεδάσουμε αν θυμάσαι..."

Μετά από πολλά παρακάλια σκέφτομαι,για πρώτη φορά στη ζωή μου,να πιώ έστω και λίγο..Τι διάολο?Οπου να 'ναι 18αριζω...Αν δεν πιώ τώρα πότε θα πιώ?...Δεν θα διάπραξω και πολύ μεγάλο έγκλημα...Άλλωστε δεν πρόκειται να μεθύσω...

Ποτέ μην λες ποτέ... Δεν στο μάθανε οι γονείς σου,ή έστω οι φίλοι σου?... Εσύ τώρα νομίζεις οτι αν πιείς θα γίνει σαν τις χαζοιστοριούλες στο wattpad που διαβαζεις.

Νομίζεις ότι θα σε δει κανένας μάναρος,2 μετρα, θα σε ερωτευτεί παράφορα και θα καταλήξετε παντρεμενοι με 8 κουτσούβελα (παιδια u know) ..Το πολύ πολύ ρε κακομοίρα να πουλήσουν τα όργανα (δεν υπολογίζεται το μικροσκοπικό μυαλό σου)που διαθέτεις και μετά θα-

Πο ρε Μελπομένη,σκάσε επιτέλους...Θα κάνω οτι γουστάρω μόνο και μόνο για να σου αποδείξω οτι λες μαλακείες και ότι δεν με επηρεάζει η γνώμη σου...καπίτο?

This moment..
Το κεφάλι μου γυρίζει,υπερβολικά πολύ,η αλήθεια είναι...Ότι ήπια τόσο που δεν θυμάμαι καν πόσο,αλλά ποιός χέστηκε?...

Καλά να περνάμε,βρε αδερφέ...

Πάντως δεν μπορώ να πω...Αναπλήρωσα με το παραπάνω τον χαμένο χρόνο,χωρίς αλκοόλ...

Έχω χάσει την παρέα μου εδώ και πολλή ώρα...Και τώρα,αχ Χριστέ μου, μπαίνει ένα απο αυτά τα τραγούδια, που δεν βγάζεις νόημα για το τι λένε,αλλα όλες οι τσουλίτσες τα χορεύουν,κουνώντας τόσο έντονα τον κώλο τους,λες και τους έχει ξεβιδωσει η μέση...Κατάλαβες τι εννοώ..

Παίρνω την απόφαση να σηκωθώ να χορέψω,ώσπου έτσι που περπατάω, νιώθω να πέφτω σε μια μεγάλη ντουλάπα (άντρας 2 μέτρα οεο)και για κάποιο λόγο ειμαι υγρή (και ξαναλέω όχι όπως φαντάζεστε ανώμαλοι έφηβοι με ορμόνες) ...

The MeetingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora