Soluğu sahile yakin sehrin sonuna dogru bi yazlikta aldilar.clark iceri girdi.oturma ofasinda
Toplanti masasinda 5 adam oturuyordu.
Klark biraz yabanci biraz korkmus bi halde siyah takim elbiseli adamin karsisinda oturdu.masanin basinda kimse oturmamisti .
Klark siyah kiyafeti adama
"marin! bu yeni bi plan mi ? Beni ekarte etmeyemi calisiyosun?"Marin:"yaniliyorsun clark sirf seni ekarte etmek icin jaforla basimi derde sokacak değilim.ustelik payima raziydim.biliyorsun"
Klarkin yaninda oturan gri takim elbiseli adam:"bakin jaforun için de jasus var bu cok acik ben hükümet olduğunu düşünüyorum.
Marinin yaninda oturan siyahli adam:
"Hayir sanmiyorum sonucta haber ciktiginda korsanlar yola cikmamaisti.yani plan yatti ama yakalanan olmadı.
Klark :"peki ne dusunuyorsun esteban?"
Gri giyimimli adam:"aslında sen dusunuceksin.
Jafor bu gorevi sana verdi .sana guvenmemizi istiyosan clark bu jasusu sen bulucaksin."
Clark:hadi ama eminim jaforun adamlari coktan bulmustur.
Marin:"tabikide bulabilir salak!seni kurtarmaya calisiyoruz."
Clark: ne nasil?
Sebastian ve siyah giyinimli adam yavasca kalkar ve soğuk kanlı bi sekilde odadan cikarlar .
Marin:jafora o haberi bizim cikardigimizi soyledik.
Clark: jafor buna nasil inandi?
Marin:hukumetin olayi caktigini ve korsanlarin yola cikmamasi icin yaptigimizi soyledik
Klark:buna nasil inandi ahhh koskoca jaforu cocuk bile kandirir ve hafifce guler.
Marin:sen hala gül. Eger bu plan tutmazsa önce sen yanarsin."Clark:bunu benim icin mi yapiyosun sanki yine hafifçe guler.yoksa yizde otuz icin mi?
Marin:ukalaligi birak bu adamlari nasil zor ikna ettim.hicbiri sana guvenmiyor."
Klark:o siyahli kimdi?
Marin:jaforun sağ kolunun avukati. asil tehlike o zaten. gözü yükseklerde. yani suan senin olmak istedigin yerde.
Klark:neden yumurtlamiyor ozaman işine gelir.Marin :"elbet vardir bi fikri .bana fazla sey soylemezler .casus olayi yuzunden hepiniz şüpheyiz gözlerinde sen goze batma git evine ben arada dolasir sana gelirim."
sonra masadan sapkasini alir ve usulca gider .ardindadnda clark kalkar.gozu pencereye carpar siyahli adamin evin karsisinda sahilin yaninda siyah bir arabali adama para verdigini görür.marine seslenecek gibi olur vazgecer ve eve gider.