Chapter 1

261 16 5
                                    

Dunia di BlackWolf

"Jungkook dan suga berlatih dengan mengunakan kuasa mereka iaitu fire dan ice mereka boleh membuat fire dan ice dengan bermacam senjata.

"Suga Hyung!!"

"Ya ada apa kau panggil aq"

"Kerajaan bloodVampire mereka datang menyerang ke istana BlackWolf..

"Apa! X boleh jadi ni jungkook kau pergi panggil ahli BTS yang lain"

"Baik hyung"

"Jhope kau ikut aq kita kena pergi ke istana BlackWolf Sekarang "

Suga dan jhope menuju ke istana BlackWolf manakala jungkook memanggil bantuan

Keadaan istana BlackWolf

"Banyak wolf dan vampire mati akibat pertempuran Tampa diduga oleh kerajaan BlackWolf.blood vampire Cuba mengambil alih kerajaan BlackWolf kerana raja dan permaisuri kerajaan blackwolf telah mati.

"Raja wolf dan permaisuri wolf mempunyai 2 orang anak.raja dan permaisuri wolf sempat meninggalkan anak mereka di bumi tapi malang blood vampire dapat membunuh raja dan permaisuri wolf manakala anak mereka x dapat ditemui.

"Suga datang dan membuat ombak ice yang besar dan tajam dengan sekali tolakan semua vampire mati dan darah ada di mana² anak mata suga berubah kepada merah apabila dia Marah.

"Jungkook bersama dengan ahli BTS menewas kan semua vampire jungkook dapat membaca pergerakan musuh dengan itu senang untuk jungkook membunuh vampire.

"Jimin terkena tusukan pedang di perutnya jimin rebah badan jimin dipenuhi darah.

"Jungkook yang nampak keadaan jimin terus berubah kepada wolf dan membunuh Jackson yang menikam jimin.

"V datang kepada jimin dan merawat kuasa v boleh menyembuhkan luka dengan sekilip mata.v menghembus nafas lega tapi jimin masih pengsan di pangkuan v.

Ahli BTS memandang satu sama lain dan mereka gabungkan kuasa mereka

Jungkook - api
Suga - ais
Jin - angin
Rapmon - air
V - akar
Jhope - tanah

"Ahli BTS memjamkan mata dan gabungkan kesemua kuasa mereka.api,ais,angin,air,akar,tanah bersatu sehinggakan membentuk sebuah bola yang besar dan membunuh kesemua vampire.

"BlackWolf menghembus nafas lega selepas keajaan bloodvampire menghilangkan diri x bermakna bloodvampire x akan datang lagi mereka harus berhati².

"V dan jin memapah jimin yang pengsan manakala rapmon menguruskan mayat vampire dan wolf.

"Suga dan jungkook ahli sihir hyo memanggil kamu berdua"

"Suga dan jungkook memandang satu sama lain dan mengangguk mereka mengikuti pembantu ahli sihir hyo iaitu hyu.

Bilik ahli sihir hyo

"Jungkook dan suga kamu tahu kan kerajaan BlackWolf x selamat selepas kematian raja dan permaisuri wolf"

"Ya kami berdua tahu sebab itu kami berlatih bersama² untuk tingkatkan kuasa kami"

"Tapi itu x cukup saya nak kamu cari mate kamu dan mate kamu berada di bumi.selepas kamu berjumpa dengan mate kamu kuasa kamu akan meningkat.

"Tapi misi kami bukan untuk mencari anak raja dan permaisuri wolf?

"X perlu saya yakin anak kepada raja dan permaisuri akan muncul dengan sendiri.

"Baiklah kalau macam tu kami akan ke bumi selepas bertemu dengan ahli BTS.

"Kejap! BTS perlu ikut sekali dah³ pergi aq ada kerja lain"

"Jungkook memberi pandangan kepada ahli sihir hyo KAU-DAH-KENAPA-HALAU-KAMI-BOLEH-KELUAR-SENDIRI...

Selepas bercakap dengan ahli sihir hyo suga dan jungkook pergi berjumpa dengan BTS.selepas itu mereka mula bergerak ke bumi untuk mencari mate.




Bersambung
Sorry for typo
Vote dan komen

•C• My Bf Is WareWolfWhere stories live. Discover now