Rumah daniel & jihoon
"Daniel dan jihoon telah sembuh dengan cepat kerana permaisuri oh yang memberikan mereka ubat.tapi mereka gagal dalam misi untuk msmbunuh Nana.
"Daniel memandangkan kita gagal bunuh Nana apa rancangan kau Sekarang?"
"Macam ni kita culik je irene kan senang? Mesti Nana datang sebab nak selamatkan irene"
"Dan masa tulah kita pasang perangkap untuk Nana"
"Aq dah berjanji yang aq x kan sesekali kecewakan kerajaan BloodVampire"
"Raja oh pasti bangga kalau kau yang bunuh Nana.tapi mesti senang untuk kau sebab kau yang bunuh raja dan permaisuri BlackWolf.
"Ya memang senang tapi jeon jungkook menghalang aq tapi aq akan bunuh dia juga sebab menghalang misi aq"
"Esok kita jalankan plan nak culik irene pastikan semua siap bersedia"
Keesokkannya
Seoul High School
"Kim Irene ada orang nak jumpa kau dekat stor kata Mira dengan muka pucat sebab daniel mengugut Mira dia akan membunuhnya.
"Siapa? Tanya irene tu aq mana tahu balas mira dan melarikan diri dari irene.
Irene tanpa rasa syak wasangka terus menuju ke stor
"Sebaik sahaja irene masuk terus jihoon menekup muka irene dengan kain sehinggalah irene pengsan.
"Jihoon mengangkat irene dan meninggalkan kawasan Seoul High School lalu ke istana BloodVampire.
"Manakala daniel membunuh mira Tampa belas kasihan kerana mira ternampak muka jihoon dan dirinya bertukar ke muka vampire.
Rumah BTS
"Kesemua ahli BTS terkejut mendengar irene hilang Tampa berita dan suga menyalahkan diri Nana kerana matenya hilang.
Ni semua salah kau! - Suga
Kenapa pula salah aq dan kau jangan nak tuduh aq - Nana
Kalau kau x bunuh oh yein mesti dorang x kan culik irene! - suga
Sudahlah tu hyung bergaduh x kan selesaikan masalah - jimin
Betul juga kata suga kalau Nana x bunuh yein semua ni x kan terjadi - V
"Semua ahli BTS mula menyalahkan diri Nana.Nana terus berlari keluar dan masuk ke dalam portal lalu bertukar ke White Wolf dan menuju ke hutan vampire .
Nana POV
"Mian irene aq x sepatutnya libatkan kau dalam masalah aq disebabkan aq kau jadi mangsa mian irene.
"Kang daniel dan park jihoon aq akan bunuh kamu berdua kamu x kenal anak BlackWolf dengan betul.
"Daniel kau yang bunuh omma dan appa aq.kau akan mati di tangan aq.
End POV
"Nana berlari dengan laju sambil mengalirkan air mata kata2 BTS teringat di mindanya.
Istana BloodVampire
Irene POV
"Aduh kepala aq peningnya sekejap aq dekat mana? Apa yang aq ingat ialah mira suruh aq ke stor dan daniel arghh!! aq x ingat.
"Ni bukan ke dekat istana BloodVampire ni mesti kerja daniel dan jihoon.
"X guna aq x boleh guna kuasa aq mereka sekat kuasa aq.BloodVampire kerajaan BlackWolf akan musnahkan kamu semua.
"Macam mana aq nak keluar dari sini? Tapi kalau aq keluar semuanya sia² sebab istana BloodVampire terkenal dengan kawalan ketat keluar masuk istana.
"Tapi aq yakin yang Nana dan BTS mesti datang selamatkan aq.
End POV
Bilik kurungan bawah tanah
"Daniel masuk dan membawakan makan untuk irene sambil menunggu kedatanggan Nana.
Kau kena makan aq x nak kau mati sebelum Nana sampai - daniel
Apa masalah kau nak culik aq! - irene
Aq x de masalah dengan kau tapi aq ada masalah dengan Nana! - daniel
Nana dah bunuh oh yein anak kepada raja dan permaisuri BloodVampire! - daniel
"Irene hanya mendiamkan diri dia Cuba untuk mengunakan kuasa ice nya tapi gagal untuk berubah ke bentuk White Wolf juga Susah.
Nampaknya BTS salahkan Nana dengan apa yang terjadi.apa yang bakal berlaku? Selamat ke irene?
Bersambung
Sorry for typo
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• My Bf Is WareWolf
WerewolfKim Nana dan kim irene adalah anak kepada Raja dan Permaisuri BlackWolf.Kini kerajaan BloodVampire Cuba untuk mengambil alih Kerajaan BlackWolf. Identity Nana dan irene dirahsiakan tetapi kehadiran Jeon jungkook dan min yoongi mengubah segalanya. Ka...