Istana BloodVampire
"Nana masuk ke dalam istana dan membunuh vampire yang menghalangnya.
Fire crystal dan fire ball
"Banyak vampire mati di tangan Nana banyak kuasa yang Nana guna membutkan Nana sedikit lemah.
Bilik bawah tanah
"Nana dengan pantas masuk ke bilik nana ternampak irene dan nelepaskan irene.
Irene kau okey x ada mereka cederakan kau? - Nana
Aq okey tapi betul ke kau bunuh oh yein? - irene
Tu nanti aq bagitau Sekarang kau kena larikan diri - Nana
Macam mana pulak kau? - irene
Aq ada HUTANG dengan daniel selepas aq langsaikan HUTANG aq akan jumpa kau - Nana
Baiklah jumpa kau nanti - irene
"Irene berlalu pergi dan berubah ke white wolf dan mengunakan kuasa ice lalu membekukan vampire yang Cuba menyerang dirinya.
Back to Nana
"Daniel muncul di depan Nana tapi itu x membuatkan Nana takut.daniel mula menyerang Nana dengan mencakar Nana tapi daniel telepas pandang kerana yang dia cakar bukan nana tapi jihoon.
"jihoon memandang daniel dan mati ditangan daniel.Daniel terkejut melihat rakannya baik nya mati.
"Daniel Marah dan bertukar kepada vampire mankala Nana bertukar ke white wolf.daniel dan nana bertarung dengan sengit.
"Fire ball terkena banyak di badan daniel sehinggakan badan daniel melecur.daniel terus mencekik leher Nana dan menghumban tubuh Nana ke dinding habis dinding retak kerana daniel menghumban Nana dengan kuat.
"Nana bangun dan Cuba menikam daniel tapi daniel dengan pantas rampas pisau Nana dan menikam perut Nana sehingga Nana rebah.
"Daniel tersenyum puas melihat Nana menahan kesakitan daniel menyepak tubuh dan kepala Nana itu membuatkan Nana nyawa² ikan dan pengsan.
"Baru sahaja daniel hendak menikam kepala Nana tiba² ice ball terkena dirinya dan badan daniel beku daniel Cuba untuk lepaskan diri tapi x boleh.
"Irene dan BTS datang dan melawan vampire Raja oh Dan permaisuri oh mati di tangan jungkook.
"Irene dan suga melawan vampire dengan mengunakan kuasa ice kuasa mereka hebat dan sangat kuat.
"Jungkook datang ke Arah Nana dan memangku kepala Nana di pehanya jungkook Cuba membangunkan Nana tapi x berjaya.
Dengan kuasa yang jungkook kumpul jungkook membunuh daniel dengan sekali pergerakan
"Irene yang melihat keadaan Nana Cuba menahan air mata tapi Suga memeluk irene dan tangis irene terdengar di ruang bilik.
"Akhirnya BTS membuat keputusan untuk merawat untuk Nana di rumah mereka walaupun usaha mereka mungkin sia2.
Kerajaan BloodVampire musnah ditangan BlackWolf
Nana mati
????
Bersambung
Sorry for typo
Vote dan komen
YOU ARE READING
•C• My Bf Is WareWolf
Manusia SerigalaKim Nana dan kim irene adalah anak kepada Raja dan Permaisuri BlackWolf.Kini kerajaan BloodVampire Cuba untuk mengambil alih Kerajaan BlackWolf. Identity Nana dan irene dirahsiakan tetapi kehadiran Jeon jungkook dan min yoongi mengubah segalanya. Ka...