In te ochtend komt Damian hun wakker maken. Sora was al wakker en gin lag nog rustig te slapen. "heb je honger?" Sora knikt. Damian pikt haar op en brengt haar naar beneden. hij zet haar op een stoel. Er staat een bord voor haar met spek en eitjes, ze eet enkel de eitjes op. De rest laat ze liggen "Nu al genoeg?" vraagt Damian. Ze knikt weer, Damian zucht. "Okay, wat wil je nu doen?" Sora schud haar hoofd. "niets?" Ze knikt. "okay dan." Als Gin wakker word komt hij naar beneden, "goede morgen Gin" zegt Damian met een grote glimlach op zijn gezicht. "hallo" antwoord gin en gaat naast Sora zitten. Damian geeft hem een bord met spek en eitjes en gin eet het allemaal rustig op. "Gin?" gin kijkt op naar Damian "zou ik straks even met jou mogen praten?" "waarover?" vraagt gin nieuwsgierig. "over jou en Sora, ik weet bijna niets over jullie" "okay" antwoord Gin kort. "Sora kom je mee met mij? Ik wil je iets tonen" Sora staat op en gaat dichter bij Damian, samen wandelen ze naar een andere kamer, Gin volgt hen.
Damian opent een deur die lijd naar een kleine kamer met een paar knuffelberen en wat speelgoed in. Sora kijkt verward rond haar. "ga maar spelen" Sora kijkt naar Gin. Hij lacht en knikt zachtjes. "het is okay" Damian neemt haar hand vast en wandelt naar een grote zachte knuffelbeer. Hij legt haar hand op de knuffelbeer. Sora kijkt naar de grote knuffelbeer terwijl Damian rustig haar hand loslaat, Sora wandelt rond de beer. Na een redelijk lange tijd en na heel veel aarzelen geeft ze de beer een knuffel. Ze staat op een kijkt naar de rest van het speelgoed, rustig aan en op haar eigen tempo onderzoekt ze alles, ze kijkt wat ze ermee kan doen en of het veilig is of niet. Damian wandelt naar gin, "wil jij ook even met haar gaan spelen, kijken wat alles is, wat het doet? er zitten veel leuke dingen in. Dan kunnen we straks praten." Gin knikt en gaat bij Sora zitten, samen spelen ze met wat blokken. Ze bouwen een toren.
Als de toren omvalt begint Sora te huilen, ze is geschrokken van het luide lawaai. Gin komt dichter bij haar en houd haar dicht tegen zich aan, hij haalt zijn handen door haar haar en neuriet zacht een liedje. Na een paar seconden is Sora weer rustig en gaan ze met iets anders spelen. Een uur later komt Damian binnen. "Gin? Ben je klaar om met me te praten?" Gin schud zijn hoofd. "Okay, gaan we dan eerst iets anders doen? jullie hebben nieuwe kleren nodig" Hij haalt 2 jassen tevoorschijn die hij bij de buren was gaan halen, hun dochter was er toch te groot voor geworden dus had de buurvrouw die mee gegeven. Damian helpt ze de jassen aandoen en wandelt met ze naar de deur. Wanneer ze buiten komen kijkt Sora rond haar en verstopt ze zich. Er zijn veel mensen en ze is bang. Damian pikt haar op en pakt gin zijn hand vast met zijn vrije hand. "laten we gaan" En zo gaan ze samen naar de kleding winkel. Na enkele uren zijn ze terug met een hele boel zakken met kleding en andere spulletjes zoals: tandenborstels, tandpasta, haarborstels, ...
Wanneer alles weg zit en een vaste plaats heeft gekregen gaat Damian met Sora en Gin weer naar de speelkamer, "Sora ga maar wat spelen, Gin en ik moeten even praten." Sora geeft Gin een knuffel en schud haar hoofd. Damian gaat op zijn knieën zitten en legt een hand op Sora haar schouder "Sora, we moeten gewoon even praten, ik heb een paar vraagjes" Gin knuffelt Sora "Je weet waar het over gaat hé?" Sora knikt "Het is okay Sora, ik ben er klaar voor. Maak je geen zorgen" Gin glimlacht "Ga maar gaan spelen" Sora blijft Gin stevig knuffelen en laat niet los "Kan ze niet gewoon met ons mee gaan om te praten?" vraagt Damian. Gin schud zijn hoofd "Sora alsjeblieft? Voor mij? Het zal niet lang duren." Na even laat Sora Gin los maar blijft staan. Gin wandelt met haar naar de grote knuffelbeer en legt haar rustig neer tegen de knuffelbeer. "Tot straks." Gin gaat naar Damian. Ze gaan in de zetel gaan zitten, hij stelt Gin veel vragen over toen ze in de grot woonden en over hun familie, Gin antwoord ze eerlijk.
JE LEEST
Sora en Gin
Mystery / Thrillereen verhaal over de tweeling Gin en Sora, ze hebben een zwaar leven achter de rug maar dat verandert als ze hem ontmoeten