ROK PO VOJNE
Hermiona kráčala po nástupišti deväť a trištvrte a za sebou ťahala svoj veľký kufor. Pred ňou kráčali rodičia Weasleyovci, aby odprevadili svoje deti. To znamenalo, že Harry a ona boli tiež ich deti. Hermiona sa usmiala, keď si predstavila, že už nemusia zachraňovať čarodejnícky svet. Bola rada za to, že celý svet bol pokojný od hrôzy čo sa stala pred rokom.
Žiadny Lord Voldemort a smrťožrúti nebudú nikoho ohrozovať. Nie všetkých smrťožrútov chytilo ministerstvo mágie, ale verila, že ich chytia a po jednom uväznia v Azkabane. Nadýchla sa, aby zahnala slzy, ktoré jej pripomínali tých, ktorí v deň vojny o Rokfort zomreli.
Smútila za všetkými, ale aspoň Zlého pána porazili nadobro. Vlak zatrúbil. To bol znak, že Rokfortskí žiaci majú nastúpiť do vlaku. Zastali pri dverách, Molly každého vybozkávala a popriala im šťastnú cestu. Vošli do vlaku a našli si voľné kupé. Vzápätí sa vlak pohol a oni mávali cez okno svojho kupé. Keď vlak vyšiel zo stanice a okolo bolo vidieť už len prírodu, sadli si a začali sa rozprávať.
,,Je to super, že ideme späť na Rokfort. Ale bude mi smutno za tými, ktorí to neprežili," ozvala sa Hermiona. Nastalo ticho. Nikto neprehovoril, pretože naozaj každému chýbali priatelia o ktorých prišli za jeden deň.
Hermiona cítila ako Ginnyina ruka našla tu jej a stisla ju. Hermiona jej stisk opätovala a usmiala sa. ,,Ale mám pri sebe najlepších priateľov."
Harry, Ron a Ginny sa na ňu usmiali.
,,Aké to bude na Rokforte?" spýtal sa Ron.
,,Určite sa budeme musieť veľa učiť. Napríklad ja som sa do kníh vôbec nepozrela." Odpovedala rozrušene Hermiona.
,,Hermiona, stále myslíš iba na knihy," odvetil Ron a zvraštil obočie.
Hermiona prevrátila očami a musela sa zasmiať. ,,Mal by si si zvyknúť, lebo bez kníh by sme boli už dávno mŕtvi."
Harry prikývol. ,,Hermiona má pravdu. Bez nej by sme boli stratení."
Celú cestu sa rozprávali ako prežili prázdniny. Smiali sa a užívali si spoločné chvíle. Vlak po dvoch hodinách zastal a všetci rad radom vystúpili.
Keď Hermiona vystúpila z vlaku, hneď ju upútal Rokfort. Bol taký, aký si ho pamätala. Bol to naozaj krásny zámok, takisto ako príroda okolo neho. Hermiona si zobrala svoj kufor a spoločne s Harrym, Ronom a Ginny kráčali k vozom, ktoré ich mali odviesť na Rokfort. Všetci nasadli a vyrazili.
YOU ARE READING
Nekonečná láska [dramione] ✔
Fanfiction» Prešlo desať rokov odkedy Lord Voldemort zomrel. Každý vie, že Zlého Pána zabil sám slávny Harry Potter a jeho priatelia. Všetko sa skončilo šťastné. Rokfort sa vrátil do starých koľají a traja priatelia majú pokojný život. Ale Hermiona také šťast...