šiesta kapitola

921 50 10
                                    

Draco bol v izbe a mal plán ako sa stretnúť s Hermionou. Zato Hermiona mala na druhej strane oceánu návštevu Ginny a Harryho. Ginny vôbec nepovedala Hermione o tom, že Draco už vie kde sa nachádza. Ona vedela, že  si to vyriešia medzi štyrmi očami a nebude im kaziť nedoriešené veci ohľadom vzťahu.

Boli už dospelí ľudia a mali by si to vyriešiť. Ginny sedela vedľa Harryho a obaja pozerali na muklovský televízor ako to hovorievajú muklovia. Vyzeralo to pre nich dosť zaujímavé, tak zízali nato ako na výstavu zvierat.

Keď Hermiona prišla späť do obývačky a priniesla občerstvenie, tak televízor vypla a sadla si do kresla, ktoré bolo pár centimetrov od gauča, na ktorom sedeli spomínaní. Chvíľu bolo ticho, až kým sa neozvala Ginny.

,,Máš tu naozaj krásne," pochválila ju a obzerala si jej byt. Hermiona sa usmiala.

,,Ďakujem, Ginny. Som nesmierne rada, že ste prišli. Naozaj si to cením, že ste prišli tak ďaleko až sem do New Yorku... Chýbali ste mi." povedala Hermiona a smutno na nich pozrela.

Ginny sa pousmiala a chytila sa Harryho ruky. Harry jej jemne stisol ruku a pohladil hánky. Hermiona si všimla ich dotyk rúk a musela sa v duchu usmiať. Boli spolu šťastní a strašne im priala, aby sa im to vydržalo čo najdlhšie.

,,Veď aj ty si nám chýbala a nikdy nezopakuj niečo ako toto, že sa zbalíš, odídeš a nepovieš nám kam sa sťahuješ. Nabudúce ťa zabijem, rozumela si, Grangerová?"

Vraždila pohľadom Ginny Hermionu, ktorá sa smiala nad jej rečami a od smiechu sa nevedel ovládať ani Harry. Ten potom od Ginny dostal po hlave a  mlčal. Ale jeho pery boli sformované do úsmevu.

,,Ale vážne, Hermiona. Naozaj som sa bála, keď si mi napísala list a prezradila kde momentálne si." povedala Ginny a ustarostene na ňu pozerala.

Hermionin smiech hneď zmizol a nakoniec aj prikývla. Mala toľko otázok ohľadom Draca, len ich nedokázala vysloviť nahlas. Bála sa, že jej nezodpovedia na otázky a zmenia tému. Preto len prikývla a mlčala, tak ako Harry, keď dostal po hlave od Ginny.

Potom keď začala Ginny rozprávať o všetkom možnom, začali ju obaja jej mlčaví priatelia počúvať alebo keď sa spýtala, tak odpovedali. Takto to prešlo, až kým nebol večer a všetci sa spoločne smiali na vtipoch, ktoré rozprávala Ginny a niekedy aj Harry.

Dobre sa zabávali a dúfala, že na takéto krásne momenty nezabudne a ostanú jej v mysli navždy.

Nekonečná láska [dramione] ✔Where stories live. Discover now