Welkom op Neverland

136 2 1
                                    

POV PETER PAN
'Waar is ze?!' Vraag ik geïrriteerd. 'We hebben haar!' Zegt Robbin. Ik loop naar haar toe en zei dat ze niet ademde. 'Ik wil haar levend' roep ik. En pak een mes en duw het tegen zijn keel. 'Black pixie dust!' Riep hij bang. 'Slim...' zeg ik. En ik kijk hem doordacht aan. Ik liep naar haar toe en keek haar aan. Ze is levend, denk ik bij mij zelf. Wat ga ik nu met jou doen.... ik liep naar Robbin en zeg: 'breng haar naar de groten.' 'Welke meneer?' Vraagt Robbin. 'De grot!' Zeg ik. 'Weet U het zeker?' Vraagt hij bang. 'Twijfel je aan mij!' Riep ik boos. 'N-n-nee natuurlijk niet meneer!' Zei hij stotterend.

Pov Wendy Darlin'
Ik werd walker met knallende hoofdpijn en kan me niet meer herinneren wat er is gebeurd. Ik keek om me heen en zag dat ik een grot zit in een houten gooi. Het is super donker, maar er is een grote lamp, die op mij schijnt. En nog een, niet ver van mij vandaan. Maar ik kan niet zien wat daar is.

5 minuten later hoor ik ineens iemand: 'help!' Riep hij. 'Wie is daar?' Vroeg ik. 'I-i-ik b-ben Henry!' Zei hij. 'Hey, ik ben Wendy!' Zei ik terug. 'Wacht... jij bent Wendy!' Zei hij enthousiast, maar tegelijk bezorgt. 'Ja..' zei ik vragend. 'Je moet hier snel weg!' Zei hij bezorgt. 'Waarom' vroeg ik nieuwsgierig. ' Dat kan ik je nu niet uit leggen, eerst moet je bewijzen dat jij het bent!' Zei Henry. 'Oké hoe?' Zei ik. 'Sluit je ogen..' ik twijfelde heel even maar hoe absurt het ook is, er was iets aan hem waardoor ik hem gelijk vertrouwde. 'Stel je voor: je staat een een bos, de bomen zijn heel hoog en dicht bij is een meertje. De zon schijnt prachtig door de bomen als of je in dromen wereld bent..' zei hij nadrukkelijk. Ik kon het echt voor me zien het was net alsof het echt was. 'En nu... open je ogen!' Ik kon me ogen niet geloven ik was er! Ik was op de plek, de plek die net nog in mijn hoofd zat!

'Welcome to Neverland!' Zei Henry


Hey dit was alweer het einde van hoofdstuk 2 ik hoop dat je het een leuk boek vind, als er verbeterpunten of spelfouten of je een andere opmerking hebt hoor ik het graag

Xxx ~M

I'm a lost boy from NeverlandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu