0.7

390 39 16
                                    

YENİ BÖLÜM SINIRI ; 20 OY, 10 YORUM.

•Jiwoo'dan•

"Siz sevgili misiniz?" diye beklemediğim soruyu sordu YoungJi.

"Hayır" dedim.

Kaşını hafifçe kaldırdı ve Matthew'e döndü yine.

"Bence grupta sevgili haberleri çok riskli, fanlar herkesi herkesle shipliyor, fan kaybına neden olur." dedi YoungJi

"Artık kalkalım mı?" dedi Taehyung oppa.

"Bence de" dedi Somin.

Hepimiz kalktığımızda Taehyung oppa, kimseye izin vermeden gitti ve hesabı ödedi.

YoungJi kapının önündeyken "Kendinize iyi bakın, kayıtlarda görüşürüz" demiş ve gitmişti. Biz de taksi durdurmuştuk. Taehyung oppa önü kapmıştı. Somin hemen arka kapıyı açtı ve oturdu. Matthew  ile birbirimize bakarken, Matthew'de oturdu. "Öküz" diye mırıldandım ve bende oturup kapıyı kapattım. Arka koltukta sıkışık otururken Matthew bilerek omzuma vurup duruyordu. Ona baktığımda da başka yere bakıyordu.

Telefonumu çıkardım ve İnstagram'da dolaşmaya başladım. Matthew bilerek kafasını omzuma koydu ve telefonuma bakmaya başladı.

"Napıyorsun?" dedim kısık sesle.

"Başım ağrıyor da" dedi.

Yalanını yemedim ve telefonuma döndüm.

Tüm yol, Matthew'in telefonumu gözetlemesiyle geçmişti.

Taksiden inerken Matthew parayı ödemişti.

Sominle birlikte kol kola eve girdik.

Kendimi koltuğa attım. Herkes ayrı kafada takılırken Somin "Ben çok açım, Pizza mı söylesek?" diye sordu. Matthew onaylayıp, sipariş verdi

Bir süre sonra kapı çaldığında kalkıp kapıyı açtım. Genç bir çalışandı. Elinden pizzayı alırken karşılıklı gülümsedik. Cebimden para çıkarıcakken bir el parayı ödedi, "Hadi aşkım gel" dedi ve beni çekistirip içeri götürmeden önce kapıyı çalışanın yüzüne kapattı.

Bu kişi tabi ki ; Matthew'di.

"Napıyorsun ya?" diyip kolumu çektim.

"Seni yicek gibi bakıyordu görmedin mi?" dedi ve elimden pizzaları alıp  koltuğa oturdu.

Bende gidip Somin'in yanına oturdum ve Pizzaya gömüldüm.

Pizza bitince Tae oppa "D-C oynayalım mı? Hep birbirimizi daha çok tanırız" dedi.

Hepimiz onayladığımızda Somin mutfaktan şişe getirdi. Pizza kutularını kenara çektik ve masanın etrafına oturduk. Matthew şişeyi döndürdüğünde Somin ve Matthew arasında durdu.

Somin " D mi C mi?" diye sordu.

Matthew "D" diye cevap verdi.

"YoungJi bugün sana resmen yavşadı, rahatsız mı oldun, hoşuna mı gitti?" diye sordu. İyi soruydu ha.

"Hoşuma gitmedi ama rahatsız olucak kadar önemsemedim" dedi.

Matthew şişeyi çevirince Somin ile Taehyung'un arasında kaldı.

"D mi C mi?" diye sordu Taehyung.

"D" diye cevap verdi.

"Korkuların neler?" diye sordu Taehyung oppa.

"Yükseklik ve böcekler" diye cevap verdi Somin.

Somin şişeyi çevirdiğinde benim ile Matthew'in arasında durdu.

"D mi C mi?" diye sordu bana.

"D" diye cevap verdim.

"Hep D deniliyor ama ya" dedi.

"Napabilirim banane" dedim.

"Banane ya" diye karşı çıktı.

"Üf iyi." dedim. Kim bilir ne yaptırıcaktı.

Piç gülüşü yaptı ve "Beni öp" dedi.
Hepimiz "ne?!" gibi tepkiler verirken, sinirden ne yapıcağımı bilmiyordum.

"Yanaktan dedim, siz ne anladınız" diye kendini savundu Matthew.

"Yapmazsan ceza var" dedi Somin. Eğleniyordu manyak.

Kalktım ve yavaş yavaş Matthew'in yanına gittim. Yanağını uzattığında, hafif ve kısa bir şekilde öptüm ve geri çekildim.

"Ama banane ya öpmedi ki" diye itiraz etti.

"Öptüm ya!" diye ben de itiraz ettim.

"Hayır sadece 1 saniye değdirdin, kabul etmem" dedi.

Sinirle normal bir şekilde öptüm ve yerime geçtim. Hemen yüzünde memnun ifadeyle şişeyi döndürdü. Somin ile Taehyung'un arasında durdu.

"D mi C mi?" diye sordu Somin.

"C" diye cevap verdi Taehyung oppa.

Somin heyecanla düşünmeye başladı.

"En yakın markete gidelim, üçümüz de istediğimiz her şeyi alalım. Ücreti sen öde" dedi Somin.

Üçümüz eğlendiğimizi belli eden sesler çıkarırken, Taehyung oppa somurtuyordu.

Kalktık ve dışarı çıktık. Matthew'in hırkası hâlâ üstümde kalmıştı. Umursamadan yürümeye devam ettim. Markete girdiğimizde Somin'le kol kolaydık. Alışveriş sepeti çekti Matthew.

Heyecanla "Oturabilir miyiim~?" dedim.

"Gel" dedi Matthew ve hemen sepetin içine oturdum. Bacaklarım dışarda kalmıştı. Matthew hızlı sürerken ben de kahkaha atıyor, raflarda gördüklerimi sepete atıyordum.

Matthew'in omzu bir kıza çarptığında kız sinirle ona döndü, sonra Matthew'i görünce yüzü yumuşadı.

Matthew özür dilediğinde, kız gülüp önemli değil dediğinde gözü bana kaydı.

Elimi Matthew'in koluna koydum ve "Hadi çikolata alalım" dedim.

"Tamamm" dedi ve yine BANA gülerek hızlı sürdü.

Çikolata bölümünden sonra "ped" bölümü gelmişti. Ben kafamı çevirirken Matthew durdu ve birkaç tane alıp "sana lazım mı?" diye sorduğunda sinsice gülüyordu da. "Sanane ya" diye bağırdım ve koluna vurdum. Kucağıma attığında sinirle ona döndüm, o ise hafif bir gülüşle sepeti sürmeye devam etti.

Sepet baya bi dolmuştu. "Somin'le Matthew nerde?" diye sordum.

"Arim ben bi" diyip telefonu çıkardı.

Telefonu kulağına götürdüğünden bir süre sonra konuşmaya başladı. Sinirle telefonu kapattığında merakla ona bakıyordum.

"Somin'le birlikte bizi burda bırakıp gitmişler, 'siz ödeyin köpekler' diyip kapattı." dediğinde hüzünle sepettekilere baktım.

O sırada karşımıza market çalışanı geldi ve bize sinirli bir şekilde baktı. Matthew kolumdan tutup beni havaya kaldırdı ve sepetten çıkardı. O sırada birkaç cips,çikolata ve PED yere düşmüştü.

Gergince gülümseyip kadına baktığımızda Matthew benim duyacağım şekilde "İşte şimdi bittik" diye fısıldadı.

Melez Güzelleri kitabıma bakmayı unutmayın!~

SWAG | BWOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin