İthaf : oppacishipperzhra
•Jiwoo'dan•
Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey ağzı açık uyuyan bir adet BM'di. Evet o masum bir şekilde uyumak yerine öküz gibi uyuyordu..
Bedenlerimiz resmen bir bütün olmuş, elleri belimden biraz aşağıda, kalçamdan hafif yukarıdaydı ve yüzlerimiz çok yakındı..
Zorla yutkundum ve kendimi geri çekmeye çalıştım. Ama benim her hareketimde BM daha çok yakınlaşıyordu. Yavaşça omzunu dürttüm ve "BM kalk artık." diye fısıldadım.
Kafasını rahatsız olmuş gibi hareket ettirdi ve göğüslerimin üzerine koydu kafasını ve daha sonra
"Burası çok rahat" dedi anlaşılması zor bir şekilde.
Ben utançtan kıpkırmızı olurken en son kafasına bir tane vurdum. Acıyla yüzünü buruştururken gözlerini yavaşça açtı.
"Jiwoo?" dedi
"Kalkar mısın?" dedim. Anlamamış gibi baktıktan sonra kafasını kaşıyarak kalktı. Ardından ben de kalktım ve odadan çıktım. Kısa olan merdivenleri inmem fazla zamanımı almamıştı. Çığlık sesiyle yerimden zıpladım ve koltuğa ilerledim.
Çığlığın Somin'den geldiğini sanıyordum ki, korkuyla çığlık atan kişi Taehyung oppaymış...
Yanlarına ilerlediğimde film izlediklerini gördüm. Taehyung oppa kafasını yastığa gömmüş, Somin ise gülüyordu.
"Oppa?" dedim ve Tahyung oppanın omzuna dokundum. Bir çığlık daha atıp koltuktan zıpladı. Bana baktı ve odasına kaçtı.
Somin ise gülme krizine girmiş bir şekilde karnını tutuyordu.
"Herkes değişik" dedim ve mutfağa ilerledim. Karnım acıkmıştı. Ayağım düzelmişti yani eskisi kadar acımıyordu.
Açtım, ama yemek yapmaya halim yoktu. O sırada merdivenden inen BM'i gördüm.
"BM! BM! " diye bağırdım ve mutfağa gelmesini bekledim. Gelince de
"Yağğ, şey ben acıktım" dedim.
"O zaman yemek yap" dedi ve tam çıkıyodu ki yalandan ayağım hâlâ acıyormuş gibi davrandım.
"Oh be benim burda ayağım senin yüzünden acısın, ben ayağımın acısında yemek yapamim. Ama sen böyle git. Peki yani. Tamam. Ben acıyan ayağımla yapmaya çalışırım" dedim ve arkamı döndüm.
Yemekleri çok lezzetli oluyordu ne yapayım?
"Off tamam tamam" dedi ve beni kolumdan tutup, sakin bir şekilde sandalyeye oturttu. Daha sonra da buzdolabını açıp ne hazırlabileceğine baktı.
"Ne yapıcaksın?" dedim.
"Ne istersin?" dedi.
Düşündüm, düşündüm, düşündüm.
"Robboki, Doenjang Jigae ve Kimchi" dedim
"Yuh."
"Ne var ya?" dedim
"Beni de yeseydin. Sahi ya beni yemek ister misin? Tatlı niyetine ha?" dedi
"Yok canım kalsın." dedim.
"Tamam canım" dedi. Ve tezgaha döndü.
Malzemeleri çıkartıp yapmaya başladı. Bense onun resimlerini çekiyordum. Neden yaptığımı bilmiyorum ama bu hali çok tatlıydı ve resmini çekmek istedim sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SWAG | BWOO
Fanfiction•BWoo is real güzelim• BM'e gıcık kapan Jiwoo🌷 Jiwoo'ya en başında aşık olan BM🌙 Kapak tasarımı | @aloneangelSK beybim