Köszönöm 0fficialSatan és Nesca_ és Lunanna01 meg mindenki másnak, aki még ki akart hívni😂💓
13. Tény rólam:1. Lány vagyok (taps)
2. Egyedül a BTS superstaron játszok, de már három éve nem nyúltam semmilyen videó/számítógépes játékhoz. Nem köt le
3. Csak írással tudom kiírni magamból az érzéseimet.
4. Anyukám miatt már fél éve nem festettem/rajzoltam semmit önszántamból, pedig kifejezetten jól tudok szerintem és régen nagyon szerettem.
5. Rossz emlékek miatt, ha valaki veszekszik (igazából) akkor kicsit bepánikolok és nagyon nehéz nem elsírnom magamat.
6. Alapjáraton boldog vagyok...
(Itt egy kép Namról
BECAUSE YOU NEED IT!)7. Szeretnék segíteni azokon akik majdnem annyi idősek mint én és problémájuk van az élettel. Mindig megakartam mutatni, hogy érdemes még élni bármennyire is reménytelen.
8. Én vagyok a legnemrasszistább ember a világon. Oda vagyok minden nemzetiségért és szeretem megismerni a kulturákat.
9. Félős vagyok, ha sötétben kell járkálnom.
10. Tűzfóbiám volt 9.-ig de sikeresen leküzdöttem.😊
11. Ha valakit valami bánt én automatikusan elpoénkodom, ha olyan. Az esetek többségében beválik és csodálkoznak a pozitív személyiségemen.
12. Egyre jobban szeretnék rendetrakni a szobámba.
13. Ha valaki figyelmesen elolvassa a könyveimet, talál benne pár, sokszor előforduló elemet, amikből kikövetkeztethet egy csomó titkot rólan vagy a személyiségemről. Észre sem vettem, de sok mindent beleírtam.
Kihívottak:
JungMochi47
Csokismuffin97
LoKenyer
Beky0117
vkittike
Bettike2004
sz_viri
Netti1250
HerczegKarolina
iMochii_
OfficalJesus
chimchim_lizaEgyezzünk meg 13-ban😂 oks?
xXSunnyXx
YOU ARE READING
Award book
RandomItt lesznek a díjaim és a rövidebb kihívásaim. Előre is köszönök mindent mindenkinek ???