hellohellosekai Köszönöm neked❤❤❤❤❤
5 érdekfeszítő tény rólam:
1. Utálok magamról tényeket írni. (titokzatos akarok lenni muhahaha)
2. ,,Az élet nehéz" -mondtam ma a tiszteletbeli bátyámnak, mire ő: ,,Komoly csak most esett le? "
3. Van egy tiszteletbeli bátyám az osztályomból.
4. Mindig is akartam egy báttyott.
5. Lehet, hogy volt.
Válaszok:
1. Van/volt. Régen rengeteg, de mostmár csak egy plüss kutya van az ágyamba. Rájöttem, hogy nem fér el tőlük a hosszú lábam és kezdek egyre jobban a minimálstílus felé hajlani, így ilyen szempontból sem illik a képbe. Jah! Meg van egy macskám, aki fogja és befekszik az ágyam közepére, szóval csoda, ha plüssök nélkül is elférek ott.
2. Nem :( bár rémlik a nevük.
3. A 7. (Looool) Viccet félretéve nem tudom. A 'Spine Breaker' tökre bejön és vagy százszor meg tudnám hallgatni, de a 4 o'clock is jobban megmelengeti a szívem ^^
4. Huh.... kedvenc könyv. Fogalmam sincs. Hátránya a Wattpadnak, hogy nem szeretek már annyira igazi könyvet olvasni. Valahogy egyik sem modern és ez már jobban zavar, mint régebben. De! Wattpadon sem tudom. És nem is szeretnék mondani, mivelfélek, hogy valakit megbántok vele vagy valami :/.
5. Van. Öcsém.
6. Ii...gen?? A zacskós leves számít?
7. Hm..... régen a matek volt ilyen. De most kezd kicsit a kémia lenni. Sokat hiányoztam és áttanulhattam a hétvégém, elmagyarázhatta nekem a tanár százszor... még is majdnem hármas lett :/ (lol)
8. Angol, abból már letettem a középszintű nyelvvizsgám (B2), német (Jáj) ezt még tavaj kezdtem mert választani kellett egy új nyelvet, de fú! Nem szeretem:/. Meg koreait :) azt szeretem, de a többi miatt nincs időm rá.
9. Megszentségtelenítetlenségeskedéseitekért.
10. Hm... VictoriaStyles9707 mivel sok, hosszú, precíz részt tud hozni akár naponta is. Csokismuffin97 mivel rengeteg jó ötlete van, s mind kimeri rakni. Én nem merem, mert bár van 12 db elkezdett draftom, félek, hogy nem tudnám hozni a részeket hozzá még, ezért nem posztolom őket.
JungMochi47 amiért talpraállt és folytatja azokat a nagyszerű, ötletes könyveket és amiért elkezdett írni, hisz tudom ám, milyen nagy kihívás volt posztolni az elsőrészt👀❤❤❤
Sok példaképem van, de talán ha másik díjban is megkérdezik, akkor majd őket fogom írni :DKérdések:
1. Söpörni vagy felmosni szeretsz jobban?
2. Minimál vagy retrostílusú szobát szeretsz?
3. Álmaid otthona hány szobából állna?
4. Hány, milyen nemű gyereket akarsz?
5. Ha most kéne férjhez menned, kihez mennél hozzá? (Vedd figyelembe, hogyha sztárt választasz, akkor nagyon kevés ideje lesz rád)
6. Szereted a sültkrumplit?
7. Bő, fiús pulcsi vagy kényelmesen szoros póló?
8. Wattpad vagy Instagram?
9. Szerelem első látásra vagy Hosszú éveken át tartó becserkészés? Xd
10. Ez a kérdéssor vagy egy doboz hínár? (Vigyázat, becsapós!)
Kihívottjaim:
hellohellosekai -ezek után kötelezően meg kell csinálnod :D
Csokismuffin97
JungMochi47
LoKenyer
BaddestMaknaeGirl
fanfiction_home
ESTÁS LEYENDO
Award book
De TodoItt lesznek a díjaim és a rövidebb kihívásaim. Előre is köszönök mindent mindenkinek ???