Köszönöm ViktriaLajer -nek a díjat. Későn csináltam meg, de nincs rá nagyon időm :/.
Köszi még egyszer❤❤❤❤1.Tagok közül kihez mennél feleségül?
-mivel Jimin a biasom ezért őt mondanám..., de lehet lenne baj abból, hogy magasabb vagyok nála sokkal. Jin lenne az ideális (mint szakács ...stb) Jungkook van viszont a legközelebb hozzám évben... meg magas... és cuki...
Tae meg vicces, kedves, szereti az állatokat és a gyerekeket....
Aish! Nem tudom😂😂2.Kivel töltenéd a karácsonyod? Tae vagy Kook?
-Legyen Tae, mert vele nagyooon lehetnék dilis...bár Kook többet tud angolból így vele könnyebb lenne.3.Odamernéd adni Namjoon kezébe a vázátokat?
-Nem tudom.... igen, mert nincs nagyon vázánk. 😂4.Elmennél Jin-nel vásárolni?
-Ki nem menne? 😂😂😂5.Kivel mennél el moziba?
-Hobival. 😁 Ha esetleg horrort néznénk (amit nem fogunk mert nagyon nem bírom) akkor együtt visíthatnánk😂😂 (meg jól szórakoznák a boldogság bombával :D6.Ki a kedvenced?
-Nincs kedvencem. Nem vagyok olyan sok éve A.R.M.Y, de már elértem azt a pontot, hogy minden egyes tagot ugyan úgy szeretem. 💟💟Kérdéseim:
1. Kivel mennél el fürdőzni egy 5 csillagos hotelbe? J-hope, vagy RM?
2. Melyik országba mennél nyaralni Jiminnel?
3. Ki a legunszimpatikusabb fiú Kpop banda tag szerinted?
4. Ha találkoznál a fiúkkal, mutatnál nekik ficiket? Melyiket? 😆
5. Repültél már?
6. Milyen szupererőt akar Jungkook?
Kihívottak:
KAMU SEDANG MEMBACA
Award book
AcakItt lesznek a díjaim és a rövidebb kihívásaim. Előre is köszönök mindent mindenkinek ???