Cap I. Semne ale fantomelor

172 15 0
                                    

Multa lume se intreaba daca fantomele exista sau nu.Daca sunt rele sau bune.
  Multa lume zice ca sunt spirite care bantuie casele si locurile unde au fost .

Acum voi scrie 10 lucruri care iti arat ca este o fantoma langa tine

1.Cand simti o senzatie ca nu esti singur in camera sau ca simti ca esti privit.
2.Cand simti o schimbare brusca de temperatura
Ex:De la caldura simti un fior rece
3.Daca simti un miros diferit,dubios
4.Pana de curent inexplicita:Daca dintr-o dat se ia lumina.Se spune sa fantomele asociaza cu energia electrica.
5.Animalele de companie sa se comporte ciudat.:Uneori se intampla ca pisica sau orice animal de companie sa se comporte ciudat.EI POT VEDEA SPIRITELE
6.Auzi ciocanituri sau zgomote mai ciudate si nu este nimeni alaturi.
7.Ti se pare ca iti auzi numele soptit incet dar nu este nimeni in zona.Insemna ca persoane dragi decedate incearca sa comunice cu tine.
8.Usile se deschid si se inchid singure.Multi cercetatori au ajuns la concluzia ca este cel mai intalnit semn care demonstreaza ca exista fantome in casa.
9.Simti ca cineva te atinge usor.
10.DETECTEZI O UMBRA SAU O APARITIE .Fie ca observi intr-o poza o silueta stranie sa stii ca este acolo.
Un lucru important(cred) !!
Daca filmezi cu orice camera si se observa niste puncte mici albe este un semn ca este un spirit acolo care transimte radiati.
Unele spirite pot fi :Bune, impacate si multumite....
Altele sunt rele care decid sa se razbune si sa bantuiasca casa si persoanele dragi!



  Sper ca va placut!
Atat pe astazi...

                       .*+ POVESTI DESPRE FANTOME SI SPIRITE +*.      Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum