Prietena mea fantoma

79 6 0
                                    

Acest capitol este scris de BFF-ul meu alexandra5791

Intr.o zi, o fata pe nume Alis, isi dorea foarte mult un prieten. Ea mereu era singura, nu avea nici un prieten. Tatal ei o batea mereu, iar mama ei nici odata nu avea timp pentru ea, de aceea ea isi dorea un prieten. Intr-o zi de vara, Alis se dadea in leagan de una singura, iar dintr-o data vede o creatura pe leaganul de langa ea. De fapt acea creautura era o fantoma care doar ea o putea vedea. Ea, din ziua aceea o considera prietena ei. Se jucau impreuna, mancau impreuna, dormeau impreuna, pana cand, in acea seara tatal fetitei fiind suparat din cauza platilor s-a dus la ea.

A vazut-o cum se juca singura ( cu fantoma). A apucat-o de brat pe Alis si a batut-o foarte tare, pana cand un ochi era umflat.Fantoma s-a infuriat si a jurat ca nu o sa-l lase nepedepsit.

Trecura mai multi ani, Alis devenise adolescenta. Acum avea foarte multi prieteni.Dar, intr-o zi s-a gandit unde, si ce face si de ce nu mai vine prietena ei fantoma. Ea se gandea ca este un lucru foarte ciudat, ca din ziua in care fantoma a disparut, a disparut si tatal ei...

Intr-o zi cand iesise in parc cu niste prieteni a vazut cum se legana leaganu singur. In momentul ala l-a vazut pe tatal ei spanzurat de o creanga. Pe jos scria cu sange :

          ""Imi pare rau prietena mea""
Atunci oameni au sunat la politie si la ambulanta . Alis simtea cum nu mai putea respira. Ramasese  cu depresie.

Se spune ca in New York exista fata aceasta care acum este in depresie de gradul III.

                       .*+ POVESTI DESPRE FANTOME SI SPIRITE +*.      Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum