Povestea Vecinului De La Etajul 1

70 6 0
                                    

  Fiind vara, iar scoala s-a terminat (Ce mi-as dori si eu ;-; ) , m-am decis sa ma mult in apartamentul unchiului meu.
  
  Am vrut sa stau mai mult fiindca aveam si prietenii mei in apropiere. Apartamentul era la parter si nu faceam galagie la maxim.

Era seara, nu puteam sa dorm. In casa era foarte intuneric. Am decis sa ma duc pana in baie sa ma spal pe maini.

  Am dat drumul la apa si dintr-o data pocneste usa. In momentul ala am crezut ca este cainele unchiului meu , dar el dormea pe canapea.

   Ma spal eu pe maini si da, nu este prosop. Am stat si m-am uitat dupa vreo unul. In data văd unul prins de tavan.

    Il iau in mana si incep sa ma sterg.
Dupa observ ca prosopul era plin de sange. In momentul ăla am țipat atat de tare de cainele incepe sa latre.

   Speriat arunc prosopul si ma duc usor in pat, am tras patura pe mine strans si am adormit.
 
    De dimineata il intreb pe unchiul meu '''De unde este sange pe prosop'''.
El facand o fata de parca il mancam imi spune:
''' Mai bine nu intreba si nu mai iesi din camera ta noaptea"

'''Dar ce se intampla?'''

''' Oh, la etajul 1 traia un batran care se spunea ca si-a taiat in bucati copilul si si-a inecat sotia si dupa sa spanzurat. Si noaptea sangele copilului curge prin tavanul meu. "'

  ''' Wow!! Ce gluma buna!'''

''' Nu glumesc este foarte periculos"'
  
''' Mda"'
  
Niciodata nu am crezut in povestile lui de groaza.
Peste 3 ore am decis sa urc sus la etajul 1 si sa vad ce gasesc acolo.

Cred ca este o alegere proasta dar vreau sa stiu adevarul. Ma uit in gaura cheii.

Vad un televizor care arata un film non-color si un scaun in mijlocul camerei. Se auzeau tipete de ajutor in casa.

''' Alo? Cine este inauntru??'''

"' Ajutatima!!"'

Imping usa si intru in casa, se aude glasul din baie. Imi era asa de frica sa ma uit.

Mi.am facut curajul si am intrat, era o femeie cu haine negre care statea cu spatele la mine.
In momentul ala am simtit ca raman fara aer, nu am mai zis nimic si am fugit spre usa.

Usa se inchise usor iar televizorul se stinse. Aveam presintirea ca se uita cineva la mine. Ma uit in camera cheii ai il vad pe unchiul meu, strig la el sa ma ajute dar nu ma auzea.

  Radioul s-a pornit , m-am intors incet sa vad cine la pornit si dupa vad un om in negru spanzurat pe scaun.
Am inceput sa tip, omul se misca usor si isi deschidea ochii.
 
"' Sunteti bine? făcândumi cruce"'

Ochii erau rosii ca jarul si a inceput sa zica niste cuvinte foarte ciudate.

Im momentul ala se apropiase de mine usor, usor pana cand simte-am ca ma strange de gat.

Incep sa deschid ochii, era un cosmar.
Ii spun unchiului ca il cred.
Am vrut sa ma uit iar in gaura cheii usi dar am auzit un glas ce imi spunea
    
   ""' Nu intotdeauna cosmarurile nu sunt reale""'

Nu am auzit bine si m-am dus sa ma uit.
Era un totul rosu, nu se vedea nimic. Dintr-o data clipeste, era ochiul batranului rosu.
Am cazut pe jos de frica.

De atunci nu m-am mai intors si nici nu am mai auzit nimic de unchiul meu...

 

      ** Woah..nu am mai scris de mult timp**
(Nu am mai avut inspiratie)
Dar m.am intors :*

                       .*+ POVESTI DESPRE FANTOME SI SPIRITE +*.      Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum