Este seara. Se pare ca se apropie ploaia. Cerul este innorat. Mama cu tata sunt la servici si se intorc maine dimineata, pentru ca sunt pe tura de noapte. Ceasul este 18:32. Ma indrept spre baie. Ma spal pe maini si vad ceva in oglinda. Nu-mi dau seama ce e, dar peste cateva secunde dispare. Respir adanc si ma gandesc ca nu era nimic. Ma duc sa mananc niste paste cu sos, facute de mama mea. Mananc si ma gandesc ce voi face in noaptea asta. O chem pe prietena mea, Iris, sa stea la mine peste noapte. Dupa ce a ajuns la mine, ea s-a gandit ca la ora 00:00 sa stam in fata oglinzii si sa ne jucam tabla Ouija. A zis sa facem, ca multi au facut si nu s-a intamplat nimic. Eu am fost de acord cu conditia de a sta macar cu lampa deschisa. Ea a fost de acord, asa ca pana la 00:00 am mai stat, am mai vorbit, am mai mancat cate ceva dulce, am facut provocari nebune... Dupa ceva timp, s-a facut ora 23:57. Ea a adus tabla ouija, a pus-o pe jos, eu am deschis lampa, iar dupa am deschis amandoua cateva lumanari de tip pastila. Se facura ora 00:00. Am inceput jocul. Peste cinci-sase minute de joc, s-au stins doua lumanari din 6. Ne-am speriat, iar Iris a luat mana de pe tabla si de pe pahar. Eu am inceput sa tremur si am ramas cu degetul pe pahar. Tremuram din ce in ce mai tare si paharul s-a spart, iar cioburile erau toate imprastiate pe jos. Iris s-a speriat, iar ea a aprins becul din camera. Ochii mei s-au dat peste cap, vazand negru...
Iris (I)- Veronica! Veronica!
Eu- Ce... Ce s-a intamplat...
Glasul meu parea adormit. Nici eu nu stiam ce se intampla cu mine. Aud voci si ma simt ametita.
I- Nici eu nu stiu ce s-a intamplat. Ai fost ciudata. Uite.. eu trebuie sa plec.
Eu- Unde? E miezul noptii. N-ai unde sa pleci.
I- Acasa. O sun pe mama sa vina cu masina.
Eu-Ok...Se poarta ciudat. Oare s-a intamplat ceva ce nu vrea sa-mi spuna?
O suna pe mama ei, mama ei, ajungand peste cateva minute in fata blocului meu.
Isi ia geaca de blugi pe ea si iese pe usa fara sa spuna un pa.
Ma pun la somn, iar a doua zi, ma duc in bucatarie sa mananc. Imi astept parintiisa vina acasa si parca ceva a intrat in mine... Parca ma controla ceva, dar nu stiu ce.
Bate cineva la usa. Nu stiu de ce si cum s-a intamplat asta, dar o vad pe mama mea in living cu tata, discutand, iar eu scot un cutit din buzunar. Nici nu stiu ce cauta acolo. Îmi omor parintii... Dupa aia... Ma sinucid....Aceasta este povestea Veronicăi. Doar o fata de 15 ani, sinucisa de propria ei mana. Se zice ca ea inca poate fi gasita in apartamentul ei, din America, pe strada "Chester", blocul K66.
CITEȘTI
.*+ POVESTI DESPRE FANTOME SI SPIRITE +*.
HorrorIn aceasta carte sau cum vreti sa o numiti,Voi impartasi niste Povesti despre fantome si spirite! Sper sa va placa!! Eu fac mai mult lucrurile astea pentru distractie!! :D