Pagi tu sharra bangun awal dan turun untuk memasak makanan untuk kyungsoo. Sharra masak kimchi bokumbop untuk kyungsoo.
Setelah siap memasak,kyungsoo turun dengan berpakaian biasa.
"Oppa,makan"
Kyungsoo melihat sharra lalu mengambil kunci keretanya yang berada di tempat gantung kunci.
"Aku nak cepat. SM panggil aku. Nak practice dance. Takpayah masak. Aku tak suka masakan kau."
"Ok oppa.."
Kata sharra sambil senyum tetapi di sudut hati,hatinya retak dengan kata kata kyungsoo itu.
Sharra terus naik ke bilik dan melipat semua baju baju kyungsoo yang tidak berlipat. Sharra menyapu sekeliling rumah,mengemop,dan mencuci pakaian kyungsoo.
Sewaktu sharra menjemur kain,jiran mereka menegur sharra.
"Hye jiran!jemur kain eh?"
Sharra berpusing untuk melihat jirannya itu lalu pergi ke tempatnya untuk sesi perkenalan.
"Yup!"
Kata sharra sambil tersenyum.
"Btw,saya Min Sandra."
"Wait wait! Min Sandra adik Min Yoongi?????"
Sandra hanya ketawa melihat sharra dengan muka terkejut sharra itu.
"Yeahh. Wait,kau Army ke?"
"Haah. Hehe. Tapi saya nak tinggalkan zaman kpop sebab saya dah kahwin. Oh ya! Saya Park Ha Ra panggil je sharra."
"OH MY GOD! ADIK PARK CHANYEOL KE??"
"Yup HAHA!"
"OMG NOW SY YANG TERKEJUT! SAYA EXO-L!!!"
"HAHHAHHA so kita terbalik laa ni HAHAH"
"Yup HAHAHA! Btw siapa Bts bias kau?"
"Ofcos la ur brother and jimin and taehyung!"
"Exo bias sy,chanyeol,baekhyun,kai and my bias wrecker kyungsoo"
"Well boleh tak kau simpan satu rahsia?"
"Sy boleh je!percaya sy!"
"Aku tak suka twice"
"SAMA LA!"
Hah start dah la tu. Pepandai la korang fikir macam mana dorang fan hate.
"SANDRA!"
Tetiba seorang lelaki putih melepak bercahaya keluar dari rumah yoongki.
"SUGAA"
Automatic sharra jerit waktu yoongi keluar dari rumah.
"Eh hiii!"
Yoongi terus mendekati adiknya dan bersalaman dengan sharra.
"Apa nama kau?"
"Park Ha Ra panggil je sharra."
"Wait! Adik park chanyeol?"
"Yeah HAHA Well sandra,yoongi i have to go. Nak jemur kain and masak. Byee."
"Bye sharra! Jom masuk Sandra"
Sharra terus menjemur kain dan masuk ke dalam rumah untuk memasak. Dia masak tak banyak pun. Cukup cukup untuk dia sorang makan. Dia masak lebih sikit je. Mana tahu kyungsoo balik lapar.
Selepas sharra selesai masak dia terus naik dan mandi. Selepas mandi, dia turun untuk mengangkat baju baju yang di jemur baru makan kerana hari dah semakin gelap.
YOU ARE READING
[COMPLETE]She's not my wife! [Kyungsoo ff]
FanfictionPark Ha Ra,seorang perempuan yang dijodohkan dengan seorang anak lelaki CEO syarikat SM Entertaintment,Do Kyungsoo. Kyungsoo ialah seorang k-idol lah katakan. Dia seorang penyanyi yang diminati oleh jutaan wanita di seluruh dunia. Untuk menjaga pena...