Přijdete k oné osobě a lehce ji pohladíte po tváři a po krku. Brečí, třese se a šeptá si pro sebe, abyste ji ušetrili a nechali jít. Vy se nad tím vším pousmějete a znova přejedete osobě rukou po krku a v zápětí se uakousnete tak moc, že začne téct krev. Trochu nasajete a pak se olíznete.
Sáhnete si pro jeden z nástrojů a vezmete si štípačky, kterýma osobě postupně a pomalu odcvakáte všechny prsty pěkně článek po článku. Vezmete si žiletku a s ní odříznete obočí a na rukách které jsou zezadu přivázané k židli podříznete pár žil a krev necháte stékat do větší mísy. Osoba samozřejmě křičí, brečí a pomalu se ztrácí, ale je ještě na živu, takže si užíváte její křik plný bolesti a strachu.
Potom osobě zapálíte vlasy a to už slyšíte větší a bolestivější křik.
Vyberete si nějaký pěkný a hodně ostrý nůž kterým osobě pomaličku rozřezáváte kůži po celém těle. Pak si vezmete kladívko a hřebíky a přibijete je osobě přímo do očí...skrz ně.
Uřežete uši a nos.
Pak si osobu mučíte ještě tak dlouho dokud vnímá a jak zařve naposledy, tak useknete hlavu a tělo rozříznete na půl. Všechny vnitřnosti vyndáte věk do kyble. Nyní vyprázdněné a čisté tělo pouze od krve naporcujete a schováte si maso, které chcete.
Krev samozřejmě vypijete a pak jste šťastní z dobře vykonané práce.