Capitolul 4

125 7 0
                                    

16 octombrie 2013 - era ora 06.00 şi eu mă trezisem trebuia să fiu la 07.00 în faţa liceului ca să mă urc în autocar , şi ca să prind locurile dorite , da am zis locurile pentru ca vroiam ca Rikky sa sta langa mine neaparat. Mi-am luat geamantanul , şi la ieşirea din cameră m-am întâlnit cu mama , care se trezise pentru mine :

--Tany , ai grijă de tine bine ?

--Bine mami , dar mai vorbim la telefon o sa te tin la curent cu tot ...cu absolut tot .

--Tany , te rog să ai grijă , la cum se va întâmpla ...ştii tu ...prima oară , daca se va întâmpla în excursie .

--Mamă, stai calmă  , pentru ca dacă se va întâmpla , vei şti , şi poţi fi sigură ca voi avea grijă , te iubesc .

--Si eu , vezi că ţi-am pregătit iPod-ul pe masă , în bucătărie , că l-ai uitat

--Mersi mami , te iubesc , pa :* pupă-l pe tata şi pe Tina (sorămea) din parte mea , pa ...am zis eu iesind uşor , din casă .

Mă bucuram că sunt atat de deschisa fata de mama , si ca ii pot spune tot , stia de Rikky , stia de generatia noastra , si era constienta ca nu mai sunt acele vremuri in care fetele nu pacatuiau pana in ziua nuntii.

Grăbindu-mă , sau măcar încercând căci geamantanul era foarte greu , am ajuns in fata autocarului , unde am vazut-o si pe doamna dirigină , si am intrebat-o daca pot urca , ea mi-a raspuns afirmativ , si in secunda 2 bagajul meu era in portbagaj si eu in autocar . Spre surprinderea mea Rikky era deja in autocar , pe locul pe care eu vroiam sa il ocup , si hainele lui erau aruncate pe svaunul pe care vroiam sa stau eu :

--Rikky , e ocupat lângă tine ?

--Da .

--Aaaa , ok atunci ...

--Dar e ocupat pentru tine , a zis el zambind sincer .

--Mersi , l-am privit direct în ochi .

Ne-am uitat unul in ochii celuilalt , am realizat ca suntem singuri in autocar si ne-am apropiat unul de altul , intr-o fractiune de secunda i-am simyit mana in parul meu , apoi amandoi ne-am inchis ochii.

--Cine sunt preferatii mei cand vine vorba de distractie ? anintrat Loly , cu o gura mare cat o sura , iar noi ne-am departat ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat .

Loly vazand mana lui Rikky pe piciorul meu se uita putin ciiudat , dar l-am inghiontit pe Rikky cu cotul , si si-a retras mana imediat .Aveam amandoi un zambet din acela idiot pe fata care transmitea : "uita ce ai vazut , clar ?" .Recunosv , aveam o fericire in mine de nedescris , si un fior placut imi trecu prin corp facandu-ma toata piele de gaina .Urmau 4 zile minunate , zilele mele de glorie , in care puteam sa fac tot ce imi doream .

Pe autocar , am vazut-o pe Natallya supărata , stiam ca mu e genul de persoana care sa se supere din orice asa ca am stat sa ma gandesc care e problema , imediat ce mi-am dat seama care era problema i-am soptit planul meu la Rikky si i-am zis sa il zica mai departe, in doua minute eu si Rikky am dat tonul : "Mulţi ani trăiasca , mulţi ani trăiasca , la mulţi ani ..." bine înţeles ca si aici s-a ivit fraierul cu "param pa pam pa ".Natallya a fost vizibil mai fericită si de atunci am inceput sa vorbim , putem sa il consideram inceputul prieteniei noastre .

Ştiind ca drumul va fi lung , am decis sa ne distram , asa ca am scris pe o foaie numele noastre , si pe alta foaie provocarile , dar erau provocarjpi de genul : "Sarut de 5 minute " , "Muscatura de gat " , dar cea mai periculoasa "Provocarea suprema " , daca prindeai "Provocarea suprema " erai provocat toata ziua , la tot felul de nebunii , daca avei noroc prindeai :"Adevar" dar erau doar 3 bilete de adevar si odata extrase nu se mai bagau la loc . Deept si prin urmare numele fetelor au fost puse intr-o caciula ale baietilor in alta si provocarile in alta .

Prima extragere , fata : Tanya , baiatul ....eee....: Rikky , provocarea e : Provocarea Suprema ....wow ..din prima , de umde am eu atata norovc , cu Rikky , intr--un fel eram bucuroasa , dar in alt fel aveam emotii si ma rosisem toata , in fine macar numele meu nu mai era acolo , si macar Rikky nu a picat cu alta fata , as fi fost foarte geloasa , si macar ceilalti erau calmi ca nu mai prind " Provicarea suprema" . Dupa ce au terminat jocul Edward , ca un mare filozof ce era zise :

--Dar totusi Tanya si Rikky nu au facurt nimic , ii provoc la mozol de 5 minute ...

--De acord , zise Rikky .

Pentru ca eu stateam intinsa pe doua scaune , Rikky veni peste mine , sarutandu-ma pasional , nu prea stiam ce se inampla dar nu l-am respins , asa ca dintr-un sarut din ea lui , am ajuns la adevaratul sarut frantuzesc , m-am ridicat ca sa nu se interpreteze pozitia noastra si am continuat,ajunsi pe culoar , ne-am dezechilibrat putin , dar Rikky s-a pus pe scaun si eu in bratele lui , nu a ezitat sa ma muste , dar bineînteles ca i-am raspuns , cand am auzit ca au trecut cele 5 minute ne-am oprit , si amandoi zambeam foarte frumos...si cand ma gandeam ca asta e doar inceputul ...

TanyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum