Capitolul 6

122 8 2
                                    

Am ajuns in camera mea , care era si camera  Natallyei . Eu si Rikky ne tineam de mana , si eram  complet euforici , normal ca Naty s-a uitat dubios la noi , dar i-am zis :

--Cand venim de la piscina , promit ca iti povestesc tot .

--Mergeti la piscina ?

--Nu , mergem la vanat de jderi , dăăă.

--Hai noooo , unde mergeţi ?

--La piscina , vi si tu ?

--Da vin , ma duc la baie sa ma schimb , ok ? Sau vrei sa mergi tu prima ?

--Nu , eu trebuie sa imi caut alt costum de baie ,mpentru ca sutienul de la al meu e rupt .

--Bine , pai atunci ma duc sa ma schimb , daca nu gasesti costum de baie , cauta la mine in geanta pentru ca am unul in plus .

--Mersi ..

In 10 minute Naty se intorse-se de la baie , si mare i-a fost mirarea cand ma vazusein costumul ei de baie , cu tot cu Rikky in camera .

--Voi trebuie sa imi dati niste explicatii urgent , foarte urgent .

--O sa iti dai singura seama ce se intampla , a ais Rikky.

.....dupa 4 ore....

Am stat la piscina pana se făcu ora 22.00 . Am mers la bufetul hotelului si am mancat ramasite de genul : felii de pizza amarâte si niste fursecuri , da degeaba ca nu ne-am saturat ...

Am stat sa ne gandim ce sa facem si am zis ca ne cerem voie de la doamna diriginta sa mergem in oras sa mancam ceva mai satios si bun .

--Doamna diriginta , putem sa mergem sa mancam ceva in oras , va rugammmmm

--Da , cine merge ?

--Eu , Rikky , Rokky , Loly , Natallya , Sabin si Edward .

--Bine , maine dimineata va caut in camere .

--Multumim , sarumana .

Am pornit , eu de mana cu Rikky si dintr-o data am zis :

--Eu si Rikky , avem sa va zicem ceva tuturor ceva , ca sa fie oficial .

--Ce ?

--Pai , noi doi formam un cuplu , deci provocarea voastra a dat roade ..a zis Rikky

--Ce draguţ..sa va tina ...

--Multumim ..

Eu cu Rikky , am mers pana la McDonald's si am luat un meniu mare si am fost si pana la KFC ca sa luam carne in caz ca nu ne ajunge cea de la Mc.

Am mers apoi inspre hotel , si mi-am amintit ca nu am vorbit cu mama , am sunat-o desi era foarte tarziu :

--Alo ,mami , ce faci ?

--Asteptam sa ma suni , imi facusem griji .

--Stai linistita .

--Ce ati mai facut ?

--Pai mai multe , mami trebuie sa avem o discutie cand ajung acasa .

--Presimt ca e vorba de Rikky , nu ?

--Mai mult decat ai tu idee..

--Pai ma gandesc ca ai avut grija si ca a fost frumos pentru tine , tinand cont ca prima oara nu trebuie uitata niciodata .

--De unde stiai ? Si da a fost foarte frumos si nu o sa o uit niciodata , pai mami mai vorbim , noapte buna , te iubesc .

--Si eu , noapte buna .

Rikky nu credea ca am vorbit asa ceva cu mami , si l-am anuntat ca ar trebui sa fie pregatit sa imi cunoasca familia .

Mergand inspre hotel , am zis sa luam o patura si sa mergem pe acoperis sa ne uitam la stele , era atat de perfect m il iubeam , visul meu era implinit, era baiatul perfect si se vedea asta .Dar oare asta va continua pentru totdeauna? Ramane de vazut .

TanyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum