Capitolul 7

127 10 3
                                    

Stând asa pe acoperis ne gandeam ce sa ii luam Natallyei pentru majorat , caci sa nu uitam ca in urmatoarea saptamana de dupa excursie trebuia sa mergem la banchetul Natalyei (sambata) si a lui Edward (duminica) .

Ne gandeam la tot felul de chestii incepand de la lantisoare de aur la jucarii de plus , dar nu puteam sa fin 5 minute seriosi , pentru ca trebuia ca unul din noi sa bage vreo replica inteligenta .Totusi cand vazusem ca era ora 00.30 , i-am zis ca sunt obosita si ca vreau sa ma fuc sa ma spal pe par si sa ma pun in pat , l-am intrebat daca nu vine cu mine in camera mea sa ne mai uitam la televizor , dar el spuse nu , nu pot sa zic ca ju l-am inteles , pana la urma eram non-stop impreuna , si doamna diriginta urma sa ne verifice camerele , dar totusi ca orice fata eram indoielnica , si vroiam sa il tin doar langa mine , dar prea aprofundata in ganduri i-am zis un te iubec , noapte buna , si am plecat .

17 octombrie 2013 : A doua zi de excursie , trezirea la 8.30 si urcarea in autocar ...mergeam sa vedem muzee ...nu eram incantati de asta , dar macar mai radeam si noi un pic , clar ca eu si Natalya nu vroiam sub nici o forma sa mergem in toate muzeele alea , dar am zis ca de data asta lasam dupa ei .

Rikky ma astepta in fata camerei cu o petunie rupta in mana , petunje de asa un rosu frumos :

--Poftim , asta e o floare care se apropie de frumusetea ta .

--Adica pe mine m-ai cules de pe strada ?

--Nu...nu ..pai ma gandeam ca ...incepuse sa se fastaceasca ...

--Rikky , te iubesc , si crede-ma gestul conteaza , nu ma supar , chiar daca cei de la receptie ti-ar putea tine multa morala despre ruptul florilor din fata hotelului.

--Si eu te iubesc .

Tot dialogul asta se terminase cu un sarut ..Natalya , cateia i-am povestit tot , era atat de bucuroasa pentru mine.

Aflasem ca muzeul pe care vroiam sa il vizitam era la o ora distanta , de mers cu masina , deci cu autocarul nostru dura cam o ora jumate sau chiar 2 , frigul de afara devenea din ce in ce mai apasator , dar sincer eu nu il simteam caci eram permanent in bratele lui Rikky.

Pe autocar Olivia se uita foarte urat la mine si la ursuletul meu (asa il alintam ) ...si nu ca ne-ar fi durut de ea , dar era foarte incomoda privirea , dupa astfel 10 minute , nu m-am putut abtine si i-am zis :

--Auzi Olivia , esti cumva un scaner , de cand am intrat in autocar nu faci altceva dwcat sa te uiti insistent la noi .

--Nu ma uit insistent la voi , e o privire ca ar trebui sa va dea semnale .

--Singurul semnal pe care il gasesc e ca tu ai o problema .

--Puiu' las-o in pace , mi-a zis Rikky .

--Ursuleţ , lasa-ma ...

--Deci Olivia , ce problema ai ?

--Tu esti chiar incuiata ?

--Eu ? de ce ...mi-am sarit complet din minti cand am auzit ca m-a facut cu alte cuvinte proasta .

--Da tu .

--De ce , pardon ?

--Pai ...1. uita-te la tine , esti asa o fata usuratica  ...2. esti intr-o excursie nu ai venit sa ti-o tragi cu Rikky ...3.pe scurt dupa parerea mea esti o curva ...plus ca sa tinem cont ca Rikky nu-i nici primul nici ultimul.

--Poftim ? Ce fel de fata usurativa sunt , cand eu mi-am pus pata ps Rikky de cand am venit in scoala si doar acum "l-am castigat" , plus ca daca chiar te intereseaza , sa sti ca e prima data , comparativ cu tine care eventual o sa mori fututa de pisici.

TanyaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum