kapitel 6 -/- gråd

27 0 0
                                    

I DETTE KAPITEL SKAL DU PÅ ET TIDSPUNKT SÆTTE "Halo" PÅ AF "beyonce " ...JEG SIGER NÅR DU SKAL STARTE OG STOPPE SANGEN

Jeg vågner og tager tøj på.
Jeg er trist for igår var Marcus ked af Det. Jeg er bange for hvad der sker.
Han græd HELT VIDLT, altså han brød bare helt sammen og kunne slet ik klare det...Det var lige efter han kyssede mig, altså er jeg virkelig så dårlig😂😔 klumpen i halsen sidder der og vil ik gå væk...hvor meget jeg end ønsker det.
Så jeg kan ligeså godt gå nedenunder.
Så kan jeg få spist og komme i skole.
_______________________________
Han ser ked af Det ud.
Han sidder og kigger ned i bordet.
Jeg prøver at få øjenkontakt med ham så jeg ved hvordan han har det nu.
Da han ser mig og jeg smiler til ham, kigger han bare ned i bordet.

START SANG.FØRST START SANGEN NÅR HUN BEGYNDER AT SYNGE

Så ser jeg han fælder en tårre.
En af pigerne som hedder Laila spørger hvad der er galt og ligger en hånd på hans skulder, han skubber hendes arm væk og siger "ik noget"
"Er det noget du vil snakke om?" Siger Laila
" Jeg sagde IK NOGET!" denne gang råber han det.
Og så braser han ud af døren med tårre i øjnene.
Jeg bliver helt chokeret og det samme gør læren tydeligvis. Jeg rejser mig og løber efter ham.
Jeg finder ham på drengenes toilet. Jeg kan høre ham hulke.
"Marcus?" Sige jeg stille.
Han græder videre.
Så siger han lidt stille.
"Hver sød at gå"
Jeg siger "Jeg vil gerne snakke med dig"
Hans stemme og humør ændre sig hurtigt igen og han siger "jeg sagde gå" med en surhed i stemmen.
"Nej Marcus" "jeg skal snakke med dig
Marcus: Plz vil du ik nok gå
Siger han og græder igen.
Jeg læser døren op med en hårnål og braser ind til ham.
Jeg holder ham ind til mig og han græder på mine skulder. "Marcus, Jeg ved du ikke er okay, så snak med mig"
(Jeg ved at det virker mærkeligt at jeg trøster ham men jeg syntes det er sødt. )
Han græder mere, og vi krammer enddu hårdere. Så stopper han og kigger mig i øjnene ..."jeg kan virkelig godt lide dig" hvisker han.
Jeg siger " Jeg kan også godt lide dig og smiler. Han kysser mig. Han kysser mig hårdt på munden. Og noget tid efter sidder vi på en bænk uden for og snakker.

STOP SANG.

____________
Lidt kort

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ømh...jeg elsker dig/jer...upsWhere stories live. Discover now