Klokken er 7 om mandagen og jeg skal starte i skole i dag.
Jeg tager et bad spiser morgen mad og gør mig klarVickas outfit⤵
Jeg lægger også en let øjenskygge, noget eyliner og lidt mascara⤵
Jeg glæder mig til at møde min klasse men jeg er også nervøs og så savner jeg da ogs lidt min gamle.
På skolen:
Jeg går ind i skolegården og min mor er med for vi skal lige op og snakke med rektor.
Da mor er færdig ned at snakke, følger rektor mig ned i klassen.Og siger (Self på Norsk)
"Det her er Vicka, hun er 15 og skal starte her i klassen. Har du noget du vil sige Vicka?""Jaa" siger jeg genert "Jeg er somsagt Vicka og jeg kommer fra Danmark fra KBH"
Nogen af eleverne kigger mærkeligt på mig som om der er noget galt med mig? Og andre sider og diskutere hvad jeg sagde...men de fleste kigger bare og forstod det godt.
"Ja, det var det" siger jeg flovt og læren sætter mig på en plads ved siden af en lyshårede pige men virkelig meget makeup på!!!
Hun virker snobbet og sur...senere finder jeg ud af at hun hedder Michele og at hun er føeren af pigerne
Hun sidder og kigger irreteret og ligeglad op på læren
Hun ser ikke særlig sød ud!"I dag skal vi have noget mere om ligninger inden testen efter ferien" Vi laver bare noget basis men som stadig er godt at få frisket lidt op"
Sagde vores gamle kvindelige lærer som vist brugte lige lovlig meget makeup for at dække rynkernePludselig kom der en sjov kommentar... "måske skulle du også få dig frisket lidt op" sagde en drengestemme og alle brød ud i grin😂
Da vi har grinet af, kigger jeg tilbage på drengen med den kommentar og WOW! Han er godt nok pæn!!"HOV HOV MARCUS GUNNARSEN!"
Aaaaah så han hedder altså Marcus😉Ved siden af ham sider en anden dreng og griner stadig...den anden dreng ligner ham UTROLIG meget...de må være tvillinger!!!
De er begge 2 VIRKELIG lækre og jeg kunne næsten ik få øjnene af dem!😂
Og det var ikke så godt for da jeg sad og kiggede på dem kiggede Marcus brat op og så mig direkte i øjnene!!!Fuck hvor pinligt tænke jeg og skyndte mig at vende mig om
(BILLEDER I BUNDEN)
Da dagen er gået er der nærmest ingen der har snakket til mig...ud over nogen der spurgte om hjælp til en opgave... (det blev ret hurtigt luret at jeg var god til matematik)
Endda da jeg var på vej hjem og 2 fra klassen cyklede forbi, sagde de ikke hej til mig.
Det gjorde mig ret ked af det😔men vi må bare håbe at det går bedre i morgenKAPITEL 2💕💕💕💕💕💕💕håber i kan lide det...Laver kapitel 3 så snart jeg kan👍💖
ESTÁS LEYENDO
ømh...jeg elsker dig/jer...ups
Novela Juvenilvicka skal starte på en helt ny skole, i et helt nyt land, med en hel ny klasse. hun er alene i alle frikvarterende og kan ikke lide sin klasse, indtil de to søde tvillinger "Marcus og Martinus" vælger at hjælpe hende lidt ind i fællesskabet... hvad...