Ricardo pov
De dokter had gebeld dat ik Tiffany kon ophalen. Ik belde gelijk de rest zei dat als ik Tiffany zou gaan halen hun dan alles klaar zouden zetten. Terwijl ik onderweg was dacht ik aan hoe ze zou reageren als ze zag dat wij dit allemaal voor haar geregeld hebben. Als ik bijna bij het ziekenhuis ben bel ik Tiffany even dat ik er bijna ben. Ze zei: 'ik zit al buiten te wachten dus schiet op want heb het koud'. Als ik bij het ziekenhuis aankom zie ik er niet ik kijk om me heen alw ik opeens een knuffel van achter krijg. Ik draai me om en zie Tiffany staan ik geef haar een knuffel en ze springt achterop. Ze vraagt of ik haar naar huis wil brengen. Ik zeg is goed hoor. Als we een straat in rijden tikt Tiffany me op me rug en zegt: 'hier woon ik niet hoor'. Ik geef er geen antwoord op en fiets richting Amy's huis. Ik Whatsapp Amy even dat we er bijna zijn. Ik krijg een Whatsappje terug dat ze er al helemaal klaar voor zijn. Tiffany drukt op de bel als we aangekomen zijn bij Amy. Niemand doet open dus klopt Tiffany maar op het raam. Nog steeds doet niemand open. Toevallig weet ik waar de reserve sleutel ligt voor als Amy haar sleutels vergeet. Ik doe de deur open ik vraag om haar jas en we lopen samen naar de woonkamer. Als we er zijn schieten Amy, Amber en Kim in de lucht en zeggen:' welcome home'. Tiffany krijgt allemaal cadeautjes en word helemaal verwend. Ze vraagt of ze bij Amy mag blijven slapen. Amy vind het niet erg en vraagt of wij ook willen blijven slapen. Amy vind het goed. Ik zeg dat we wel nog allemaal spullen onze spullen moeten halen. Daar had Amy nog nirt over nagedacht. We besluiten om onze spullen te halen en daarna uit eten te gaan.