Hoofdstuk 9

31 1 0
                                    

Pov Kim

Ik zie dat Tiffany naar de bar loopt en ik loop haar achterna. Als we bij de bar aankomen dan gaan we zitten en bestellen wat te drinken. We praten gezellig met elkaar. Na een tijdje vraag ik aan Tiffany of ze weer mee wil gaan dansen maar dat wil ze niet.

Pov Amy

Dan vraagt Kim aan ons of we naar de club willen. We vinden het allemaal goed en lopen richting de club. We lopen de club binnen en gaan eerst wat drinken en daarna gaan we dansen. We dansen gezellig met elkaar als we opeens 5 jongens zien. Ik kijk heel goed en zeg tegen de rest dat ik B-Brave zie. Ze zeggen dat ik het me verbeeld. Even later ziet Kim de jongens ook en ziet dat ze naar ons toe komen lopen. Als ze bij ons zijn kijken geloven we onze ogen niet. Dan stelt Kaj zich voor en vraagt hoe ik vraag. Hij steds de rest ook voor en ik ook. Als ik de naam van Tiffany zeg en haar aanwijs loopt hij naar haar toe en zegt: ‘jij komt mij bekent voor maar waarvan weet ik niet meer’. Tiffany bloost en zegt: ‘ja klopt in het ziekenhuis dat meisje wat viel in je armen en later nog een keer’. ‘o ja’ zegt Kaj hij weet het weer. Ik voel dat Samuel al een tijdje naar me kijkt. Ik negeer het tot ik een hand op me schouder voel. Ik kijk om en zie dat Samuel achter me staat en ik kan niks meer zeggen. Ik ben helemaal in shock, ik weet niet wat ik moet doen of wat ik moet zeggen, Samuel is mijn favoriet uit B-Brave, en nu staat hij gewoon voor mij. Hij ziet dat ik een beetje histirisch word en vraagt: ‘gaat het wel?’. Ik antwoord: ‘uhm… jaa… prima… alles gaat... goed. Hij vraagt: ‘braviour’? met een grijns op z’n gezicht. Ik antwoord: ‘jaaa’. Hij moet lachen. Wij hebben heel de tijd lopen praten en even later vraagt Samuel een beetje verlegen ‘uhm… Kim, wil je misschien met me dansen’?. Ik herhaal die zin wel 10 keer in mijn hoofd. Ik antwoord: ‘ja! Natuurlijk!’. Als we op de dansvloer staan komt er opeens een langzaam nummer, Samuel legt zijn handen op mijn onderrug en ik mijn armen om zijn nek. Mmm… hij ruikt zo lekker, hij blijft me maar aankijken en opeens, komt zijn hoofd dichterbij, en zoent hij me met z’n zachte lippen.

Life with FriendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu