Ricardo pov
Als we pauze hebben lopen we met ze alle naar een tafel en gaan daar zitten. Ik begin te praten met Kim als ik opeens door Amy wordt aangetikt. Ik vraag aan Amy waarom ze me aantikt. Ze zegt laat maar. Ik draai me weer om naar Kim toe en ga verder praten. Als de pauze voorbij is lopen we naar de gymzaal en kleden ons om in de kleedkamer. We moeten met gym groepjes van 5 maken. Zoals altijd gingen: Ik, Amy, Amber, Kim & Tiffany bij elkaar. We moesten tegen elkaar gaan voetballen. De eerste wedstrijden gingen goed en we hadden even pauze om op adem te komen. Na de pauze moesten wij nog 3 wedstrijden spelen. De wedstrijden verlopen allemaal goed en we winnen alles. We staan in de finale tegen een best wel goede groep uit onze klas. We spelen super goed vind ik totdat ik me opeens omdraai en Tiffany op de vloer zie liggen. Ik ren naar haar toe. Er ligt overal bloed naast haar. Ik vraag aan Kim (die naast haar stond) of zij misschien gezien heeft wat er was gebeurt maar Kim raakt in paniek en weet het niet meer. Gelukkig komt de docent er aan en helpt haar. Even later vraagt de docent of we 112 willen bellen. De ambulance komt er zo snel mogelijk aan zeg ik tegen de docent. Als de ambulance mensen bij Tiffany zijn vragen ze wat er gebeurt is. Kim is gelukkig bij gekomen en verteld alles tegen de ambulance mensen. De ambulance mensen besluiten om Tiffany toch voor de zekerheid mee te nemen naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. De ambulance mensen vragen of er iemand mee wil. We willen natuurlijk allemaal mee en uiteindelijk gaan Kim en ik mee naar het ziekenhuis. We hadden afgesproken dat Amy en Amber na de les naar het ziekenhuis zouden komen omdat gym toch ons laatste uurtje was. In het ziekenhuis aangekomen moeten Kim en ik in de wachtkamer wachten. Dan komt de dokter uit de kamer ik vraag gelijk aan hem of hij al nieuws heeft. Hij zegt: 'we zijn nog aan het onderzoeken sorry meneer'. Ik ga weer naast Kim zitten en hoop dat het goed gaat met Tiffany.