Adevarul

9.3K 293 21
                                    

-Ar trebui sa se trezeasca!

-Si de ce nu o face,ha?De o luna zici ca trebuie sa se trezeasca si nu o face.Daca a murit fi sigur ca si tu o sa te duci dupa ea!spun eu nervos plinbandu-ma dintr-un colt in altul

-Domnule...se trezeste!spune doctorul

-De o luna trebuie dar nu se straduieste sa o faca!spun eu stand cu spatele si privind peretele

-Nu chiar se trezeste acum!spune doctorul si arata spre Vale

Ma intorc cu fata si Vale chiar se misca...îsi misca mana...chiar o face

-Date de langa ea!spun eu si îl împing

Ma apropi de patul ei si ma pun in genunchi... îi apuc mana in mana mea si ma uit la ea cum începe sa-mi stranga mana.Incepe sa se foiasca prin pat incercand sa se trezeasca...isi retrage mana din stransoarea mea si o duce  ochi si îi acopera.Isi dechide ochi si isi indreapta privirea catre mine cand ma vede ingheata...ramane atintita asupra mea...îi e frica de mine...de ce pot sa-i fac,nu îmi place cand o vad asa...,cand îi e frica de mine aprope începe sa lacrimeze din cauza mea.Ma simt vinovat...pentru ce am facut...putea sa moară din cauza mea,dar nu pot sa ma mai controlez cand sunt nervos,as vrea sa o duc înapoi acasa sa stea cu familia mea dar nu pot stie prea multe si sigur o sa vrea sa ma denunte la politie dupa tot ce i-am facut.Îmi doresc sa ma schimb sa fiu o persoana mai buna...sigur toate crimele ,jafurile,si fetele pe care le-am dus la prostitutie,ma simt vinovat si în fiecare zi ma gandesc ca faptele pe care le-am facut o sa se întoarca împotiva mea si o sa platesc pentru ele,nici cei mai buni avocati nu o sa ma mai poata ajuta sa nu intru la puscarie.Sunt un monstru la cate crime am facut cred ca am si un loc rezervat in iad la zona VIP...glumesc!

-Vale,te simti bine?spun eu apropiindu-ma de ea

-Iesi,afara Nick trebuie sa o consult!

-Dar...

-Fara dar...iesi trebuie sa o consult!spune doctorul  aratandu-mi usa

-Offf bine....!spun eu si ies pe usa

Pov. Vale

-Draga mea,cum te numesti?

-Valentina Steel

-Cati ani ai?

-20 de ani

-Cum te simti?

-Bine...!spun eu

-Ridicate  in picioare si mergi pana la usa!

Ma ridic din pat usor si merg pana la usa.

-Dar...nu e posibil ai stat in coma o luna si tu trebuia sa poti merge pe picioarele tale abia peste cateva zile.

-Am fost in coma?intreb eu speriata si confuza

-Da o luna ,din cauza....stii ce numai dam nume!

-Dar acum vad ca esti faorte bine dar tot trebuie sa iei niste pastile...de doua ori pe zi si sa te odihnesti,Da?

-Da domnule doctor,va multumesc!spun eu eu si îi zambesc

Doctorul înainte sa plece imi lasa o cutiuta cu pastile pe masa si pleaca.

-Vale?

-Da...ce este?

-Cum te simti?ma intreaba el

-Bine...

-Vale...stiu ca iti cer prea mult...dar crede-ma chiar imi pare rau pentru ce ti-am facut nu am vrut sa se intample asa,dar si tu ai fost de vina ca ai sunat la politie.

Demonul cu ochi de îngerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum