CAPITOLUL 1

7.7K 182 16
                                    

Bună tuturor.Eu sunt Alison Smith.
Am 17 ani si sunt in clasa a 10.Am părul roșcat,ochii căprui.Sunt o fire încăpățânată.Am un frate mai mare pe care îl cheamă Aidan.Și este foarte enervant.Are părul șaten la capete este
blond și ochii albaștri.Parinții mei sunt foarte bogați,ei au propria afacere.De mâine eu și familia mea ne vom muta în New York.Sper ca acolo îmi voi face prieteni adevărați.Sau în genere nu voi avea.Acum mă voi pregăti de culcare.A da,și după cum ați înțeles,sunt o tocilară doar la școală și acasa.Pentru că sunt REGINA CURSELOR.
Dar Aidan nici na-re habar că eu sunt QUEEN.

DIMINEAȚA:

Mă trezesc din cauza minunatului meu frate,care a avut ideea strălucită de a-mi turna apa în cap.Și încep să urlu la el.
-Ai trei secunde să dispari din fața mea!!!
-S-a trezit micuța tocilară?întreabă el.
-Vierme ce ești!îi reproșez eu.
După cearta noastră,mă duc să-mi fac un duș.Apoi mă îmbrac așa:

Îmi i-au bagajul și cobor jos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi i-au bagajul și cobor jos.Acolo îi găsesc pe toți așteptândumă.
-Și ca de obicei ești ultima.îmi spune Aidan.
-Hai nu mai fi așa rău.îi spune tata,fratelui meu.
-De ce mereu îi țineți ei partea?😑
-Hai odata afara,că ne așteaptă șoferul.intervine și mama.
Ieșim afară și pentru ultima dată mă uit la casă și îmi i-au adio de la ea........
După ce am intrat în avion m-am uitat pe fereastra micuță și mi-am luat rămas bun de la locul în care am copilărit........
ADIO!!!

FATA NOUĂ!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum