Mă trezesc din cauza bătăilor ce se aud dinspre ușa de la camera mea.
-Ce vrei Ema?
Se deschide ușa iar pe ea intră Max.
-O Doamne Max!!!
-Alison!!!
Mă ia într-o îmbrățișare uriașă de urs,la fel și eu.
-Ce dor mi-a fost de tine!!!
-Și mie păpușo!!!
O zăresc pe Ema:
-Ema,fă cunoștință,Max,prietenul meu din copilarie!
-Max,fă cunoștință,Ema,BFF-ul meu!
-Încântat de cunoștință!
-La fel!
-Deci,sper că vă veți înțelege bine!!!
-Desigur!spun ambii la unison.
-Max,în ce cabană stai?
-Împreună cu fratele tău,și cu încă un băiat,Lucas,parcă așa îl cheamă.
Ema pufnește într-un râs isteric!!!😂😂😂
-Ce-am spus???întreabă el.
-O,nimic ai spus totul corect,Lucas îl cheamă,doar că,nu-i place când i se spune așa,mai bine spune-i Luke,aaa,și apropo,eu sunt sora lui!
-Aaa,ok,nu știam.
-Deci,Max tu du-te la băieți,iar eu cu Ema ne facem rutina și venim.Ne întălnim în fața cabanei voastre!
-Ok,pa.
-Pa.spun eu și Ema.
-Ali,plec să mă pregătesc.
-Ok.
Ema iese și se îndreaptă spre camera ei iar eu,mă duc să-mi fac un duș.
Ca de obicei folosesc șamponul meu cu aromă de cocos și ciocolată,este combinația mea preferată.
După ce ies din baie aleg să mă îmbrac în asta:Îmi prind părul într-o coadă de cal mă machiez natural îmi dau cu puțin parfum și sunt gata de plecare,acum urmează să o aștept pe Ema,ce este drept că se pregătește cam greu.
După încă 15 minute de așteptare,o zăresc pe Ema.
-Să plecăm.
-Hai.
Ieșim afară și ne îndreptăm spre cabana băieților,îi vedem pe toți cum ies din casă.
-Bună!le spunem noi.
-Bună!spun ei.
-Ce vreți să facem azi?întreabă Luke.
-Haideți la cafeneaua din tabără,ce spuneți?ne anunță Max.
-Este o idee bună.spun eu.
-Atunci,spre cafenea!spune într-un mod jucăuș Ema.
Am ajuns acolo în câteva minute.
Ne așezăm toți pe o canapea,eu stând între Luke și Max.Luke îmi trăgea câte o privire pe furiș.
Se apropie un chelner de noi și ne ia comanda:
-Ce doriți să comandați?
-Cinci mojito și o două pizza.a comandat Aidan pentru toți.
-În 15 minute va veni comanda.
Chelnerul pleacă,iar noi,începem să vorbim diverse lucruri.La un moment dat Luke spune:
-Max,spunene ceva despre tine,de unde vii,câți ani ai?
Luke și întrebările lui stupide.
-Păi,vin din LA,de acolo de unde vin Ali și Aidan,am 18 ani și voi învăța la acelaș liceu la care învățați voi.
-Păi,cred că am aflat destule.spun eu,uitându-mă urât la Luke.
Cât am mai vorbit noi a sosit și comanda noastră.
Fiecare își ia câte o felie de pizza,și așa terminăm cele două pizza,decidem să plecăm la noi în cabană și să ne gândim ce vom face mai departe.Am observat că Luke și Max își trăgeau câte o privire nu prea prietenoasă,ci de ură.Nu știu ce au între ei dar voi afla.
Ajungem la cabană noastră iar Ema începe să se smiorcaie că vrea la piscină.
-Ok,vom pleca la piscină,dar mă duc mai întâi să anunț profesoara.
-Yay!!!striga Ema.
Ies din casă și plec spre profesoară,o gasesc lângă un lac pictând.
-Bună ziua,doamnă Jane,putem ca eu și prietenii mei să plecăm la piscină din curtea noastră?
-Sigur,dar să fiți atenți,nu cum data trecută când Luke a inundat toată terasa.
-Bine,mulțumim!
Ajung în câteva minute la prietenii mei și îi anunț să plece fiecare la ca babele lor ca să se pregătească.
După ce toți se împrăștie,plec in cameră să-mi aleg costumul de baie.
Până la urmă l-am ales pe acesta:Plec în living și o aștept pe Ema că de obicei.În sfârșit a ieșit,ea este îmbrăcată așa:
Este bine că cabana noastră are o piscină proprie.
-Plecăm?
-Desigur.
Ieșim în terasă și îi vedem pe băieți, care,deja sunt acolo.
-Deci,cine în apă!întreabă Ema.
În acel moment Aidan o ea pe Ema că pe un sac de cartofi și o aruncă în apă!😂😂😂
Îl zăresc pe Luke cum se apropie de mine.
-Hei.
-Hei.
-Îmi pare rău pentru tot cea a fost ieri la cascadă....spune el.
Nu spun nimic,mă uit în pământ.
-Nu știu...ce ma apucat.
-Păi.
-Nu,Ali,crede-mă,nu vreau să te atașezi de mine.
-Păi,Luke,dacă mai sărutat de două ori,nu înseamnă că depind de tine!!!Clar?!?!??!
-Atunci de ce ai raspuns la sărut?
-Dar tu de ce mai sărutat!?!spun aproape ținând.
Cu aceste cuvinte mă departe de el.
Nu știu ce ma apucat,de am reactionat așa urât.Trebuie să mă țin cât mai departe de el,pentru că nu vreau sa risc sa fiu îndrăgostită de el,deoarece Luke este acel gen de băiat ce nu poate întreține o relație,cea mai lungă relație a lui Luke a fost de 4 săptămâni,din spusele Emei,dar asta a fost de mult.Ema mi-a spus că Luke să schimbat mult în urmă cu 2 ani.Nu știu motivul,dar îl voi afla...
Au trecut 4 ore plictisitoare la piscină.Iar cu Luke nu am mai vorbit.
După piscină am plecat cu Ema în cabană,băieții sau dus la sala de sport de alături.Acum este ora șapte,decid să plec la baie să mă relaxez,după baie plec să citesc o carte-"MÂNDRIE ȘI PREJUDECATĂ" este cartea mea preferată,o citesc deja a nu știu câta oară...
După o oră de lectură,aud niște bătăi în ușa de la intrare,iar,cum Ema doarme,mă duc să deschid eu.Cine poate fi?Deschid ușa și văd un Luke cu buza spartă și ochiul vânăt.
-O Doamne,Luke,ce ai pățit!
Nu spune nimic.Îl i-au atent de mâină și mergem în camera mea.Aduc trusa medicală și încep să îi îngrijesc rănile cu apă oxigenată.
-Cine ți-a făcut asta?
-Nimeni important.
Nu am insistat cu întrebări,pentru că nu vreau să îl enervez.
Îi mai șterg o dată buza de sânge și îi pun ceva rece pe ochi.
-Promite-mi,că nu vei mai face așa prostii,ok?
-Promit.
Îi i-au sacoșa de gheață,pe care i-am dat-o și îi spun că este de ajuns.
-Alison,cred că voi pleca,nu am vrut să te deranjez doar că este prima cabană care mi-a ieșit în cale.
-Dacă vrei poti rămâne noaptea asta aici.
-Dar...
Nu îl las să continuie că io iau pe dinainte.
-Nici un dar,astăzi vei rămâne aici,pentru că este târziu deja.
Nu spune nimic doar se uită cu o față veselă de cățeluș plouat.
-Ok.spune într-un final.
-Mă duc să mă schimb în pijamale.
-Ok.
Mă așez lângă el pe pat și adormim instant...
CITEȘTI
FATA NOUĂ!!!
Novela JuvenilACEASTA ESTE CARTEA "TOCILARĂ SAU NU!!!"DOAR CĂ AM SCHIMBAT,COPERTA ȘI DENUMIREA TITLUL DE TOCILARA I SE POTRIVESTE PERFECT MICUȚIEI ALISON.DAR EA ARE ȘI UN MIC SECRET.CE SE VA ÎNTĂMPLA MAI DEPARTE?AFLAȚI IN CARTEA "FATA NOUĂ"""