Intreg internetul era plin cu stiri noi, doar pentru asta este folosit. Stirea principala zilele acestea, era debutul unei noi trupe Kpop, Stray Kids. Noua baieti tineri si aratosi aveau sa debuteze curand, iar fanele erau deja innebunite, alegandu-si deja biasii si cautand peste tot pe internet poze si informatii.
Era zi de repetitii pentru coregrafia melodiei de debut, Hellevator. Chan, liderul trupei si cel mai mare dintre baieti, ajunsese primul la sala, asa cum ii era obisnuinta. Venea cu jumatate de ora inaintea celorlalti, pentru a se schimba in liniste si pentru a conecta sistemul audio. De data aceasta, din sala de dansuri se auzea muzica data aproape la maxim. Acesta isi lasa o clipa lucrurile in vestiar si se apropie incet de usa salii. Fu foarte mirat sa vada o fata, cu parul foarte lung, ondulat si saten, nu foarte inalta, undeva in jurul varstei de 19 ani. Nu era asiatica, aratand mai mult ca o englezoaica. Miscarile ei de dans erau absolut fantastice, lucru ce l-a atras imediat pe Chan. Cand fata incepu sa danseze chiar pe Hellevator, Chan a ramas uimit. Cum putea acea fata sa stie mai bine coregrafia, chiar decat baietii? Miscarile ei erau foarte precise, timing-ul fiind unul perfect. Deodata, lui Chan ii sare in ochi un ecuson lasat pe masa de langa usa. Pe el era inscriptionat numele Song Lara. "Deci asa o cheama", isi spune acesta, zambind. Cand muzica se opreste, acesta pleaca repede pentru a nu fi observat de dansatoare.
Dupa ce termina de dansat, Lara se indreapta spre masa unde era asezata sticla cu apa. O lua si se aseza pe podea, privind in gol, dand pe gat multa apa. Dupa 2 ore de repetat, era rupta de oboseala. Ea este una dintre traineerele de la JYP Entertainment, care probabil avea sa debuteze urmatorul an intr-o trupa care inca era in formare. Lara este jumatate englezoaica si jumatate coreeanca si a castigat auditiile internationale, astfel intrand in agentie, fiind antrenata acum pentru a deveni un idol Kpop. Visa mereu cu ochii deschisi, exact cum facea acum, in timp ce privea in gol. Nu isi dadu seama cand Chan a intrat in sala si s-a dus spre ea.
Chan: Scuze... Ai terminat repetitiile?
Lara: Vai doamne! M-ai speriat. Pot spune ca am terminat.
Aceasta sta putin pe ganduri, iar in cele din urma il recunoaste pe Chan. Era fericita sa il intalneasca, deoarece il considera cel mai frumos din trupa. Mereu fusese atrasa de el, vazandu-l de multe ori in cladirea agentiei. Nu se poate spune ca l-a urmarit. In fond, fac parte din aceeasi agentie. Dar nu poate nega in fata nimanui ca Chan nu o atrage. E ceva la mijloc. Pe langa aspectul sau, mai era si comportamentul sau, ce o facea pe Lara sa il admire si mai mult. Zambetul lui plin de viata si gropitele formate in obraji erau punctul forte al carismei lui Chan. In cele din urma, Lara isi lua ecusonul de pe masuta, sticla cu apa si telefonul si pleca spre vestiarul fetelor, pentru a se schimba. Inlocui colantii si hanoracul cu o pereche de blugi boyfriend si o bluza mulata, cu umerii goi, isi puse rucsacul in spate si pleca spre camin. Iesi din cladire si merse, pana a ajuns in fata unui gang. Trebuia normal sa treaca pe acolo, dar doi baieti ciudati erau acolo, zarind-o si venind acum spre ea. Veneau destul de repede, iar aceasta a luat-o la sanatoasa, alergand cat de repede putea, pana cand a dat de un magazin. A intrat si s-a ascuns dupa rafturi.
Statea in magazin de un sfert de ora deja. Acei baieti inca erau afara, asteptand-o. Lara ajunsese la exasperare, iar nestiind ce sa faca, a deschis telefonul si s-a uitat prin agenda telefonului. Il suna pe Woojin, cel mai bun prieten al ei, care facea si el parte din Stray Kids.
?: Alo?
Lara: Woojin?
?: Sunt Chan. Ii spun sa te sune mai tarziu. Acum are putina treaba.
Lara: Nu! Adica... Am nevoie de ajutor! Am fost urmarita de doi baieti, dar am gasit un magazin si am intrat repede. Stau aici deja de 20 de minute. Cei doi sunt inca afara.
Chan: Nu te misca! Vin eu imediat! Ce magazin?
Lara: Cel de la capatul strazii care se intersecteaza cu Gangnam.
Chan: Stai acolo!Chan, disperat, isi lasa pana si rucsacul in vestiar, telefonul lui Woojin pe masa si alerga agitat spre locul unde se afla Lara. Ajuns in fata magazinului, ii vede pe cei doi, ii analizeaza foarte repede si discret, iar apoi intra repede in magazin, gasind-o pe Lara stand pe jos, cu genunchii adusi la piept si cu capul aplecat. O ridica de pe jos, iar aceasta incepe sa planga, vazandu-l pe Chan.
Lara: Credeam ca nu o sa vii. Credeam ca aici imi e sfarsitul.
Chan: Nu mai spune prostii! Hai sa iesim.Acesta o lua de brat si iesira amandoi din magazin, nu inainte de a cumpara un baton dublu cu ciocolata. Cei doi baieti se uitara la ei. Vrand sa se apropie, Chan ii opreste.
?: Tu cine mai esti? Esti cumva iubitul ei?
Atunci, Chan se uita in ochii Larei, ii zambeste si spune:
Chan: Te iubesc, Lara!Fara a mai sta pe ganduri, o lipeste de el, iar buzele lor s-au unit intr-un sarut. Au stat asa, pana cand cei doi au plecat cu coada intre picioare. Cand se dezlipira, Chan ii observa fata extrem de rosie si se uita speriat la ea, realizand abia dupa cateva momente ce facuse de fapt. Se rusina si el, iar cand se uita la ea, observa ca aceasta avea o lacrima pe obraz. Acesta se repezi spre ea si ii sterse lacrima, urmand sa o traga intr-o imbratisare adanca. O lua de mana si a condus-o pana la camin. Au facut schimb de numere si s-au despartit, nu inainte de a se imbratisa. Fusese primul sarut al Larei, de care ii povesti si lui Se Kyung, colega ei de camera si cea mai buna prietena a ei. In acea noapte, Lara continua sa viseze momentul acela. Se pare ca se indragostise calumea. Voia sa il cunoasca mai bine.
La dormitoarele baietilor, a mers la fel si cu Chan. Acesta i-a povestit lui Woojin despre acea intamplare si toata noaptea o visa numai pe Lara.Trecusera 4 luni de la acea intamplare. Cei doi au devenit foarte apropiati. Acum, Chan a invitat-o pe Lara sa stea un weekend cu el si parintii lui, acasa la el. Lara accepta imediat, deoarece stia ca parintii lui Chan sunt foarte primitori, mai ales mama lui, care a primit-o mereu cu bratele deschise. Stateau amandoi in camera lui Chan, asteptand ca parintii acestuia sa ajunga acasa. Uitandu-se pe un raft cu carti, Lara zari un album cu fotografii. Pe prima pagina, gasi o poza cu Chan de cand avea 4 ani. Acesta incepu sa o alerge prin toata camera, pana cand o prinse, dar aceasta se dezechilibra si cazu pe pat, iar Chan peste ea. Se uitau unul in ochii celuilalt, iar Chan zambi, privirea lui fiind mutata asupra buzelor Larei. Se apropie usor si o saruta, de data aceasta mult mai pasional decat fusese prima oara. Dupa ce rupe sarutul, Chan isi marturiseste iubirea fata de ea, aceasta acceptandu-i imediat sentimentele.
In prezent, Lara a debutat in trupa Cosmic Girls, alaturi de Se Kyung si alte 3 fete, iar Chan este iubitul ei, cu care se vede in fiecare zi, compunand piese si coregrafii, urmand sa scoata chiar un album impreuna.
Acest oneshot este dedicat tot lui Stefania_NamJoon . Sper ca ti-a placut si scuza-ma de intarziere! Am avut simularile... Enjoy❤️
CITEȘTI
Kpop Oneshots (Closed Requests)
FanfictionCererile se fac printr-un comentariu la primul capitol. Multumesc❤️ Carte momentan in pauza. Termin doar cererile de pana acum.