Ema este o fata de 18 ani, in clasa a 12 a la un liceu privat din Seoul. Fortata sa mearga la acel liceu de catre bunicul sau, celebrul director al SM Entertainment, Lee Soo Man, care o crescuse de la varsta frageda de 3 ani, dupa ce parintii Emei au murit intr-un accident aerian. Se intorceau din Londra, iar furtuna ingrozitoare de deasupra oceanului a doborat avionul, iar toti oamenii de la bordul aeronavei au murit pe loc. Ema se gandea mereu la o familie fericita. Familia de care nu prea a avut parte, deoarece bunicul sau vorbea intotdeauna doar despre compania sa si era mereu ocupat, petrecandu-si timpul doar in biroul sau. Ema suferea, dar speranta ei nu murea niciodata. Isi dorea foarte mult pe cineva.
Ceasul suna de zor pe noptiera de langa patul unde dormea Ema. Aceasta, reactionand imediat, apasa pe butonul de oprire si se ridica la marginea patului. Se duce la geam si priveste curtea frumoasa, plina de flori. Brusc, se simtea ca o printesa inchisa in turn, atunci cand vedea gorilele ce stateau la poarta. Se gandea adeseori cum sa fuga, deoarece bunicul ei nu prea o lasa nicaieri. Nu avea decat o prietena, Yoora. Yoora este si ea trainee la SM, fiind si colega de clasa a Emei. Se vizitau des, chiar daca Yoora era mai mereu ocupata cu repetitiile si pregatirile intense. Daca nu debuta anul urmator, avea sa fie data afara din agentie si cei 5 ani de stres si oboseala erau in zadar.
Dupa ce isi face rutina, isi indreapta parul si isi impleteste doua suvite din fata, pe care le uneste la spate cu o agrafa de par, se imbraca cu o fusta neagra, sosete negre cu o dunga alba pana la genunchi, un tricou alb simplu, si o jacheta neagra. In picioare isi ia adidasii superstar si iese din casa, urcand in masina care avea sa o duca la scoala. Ura faptul ca era dusa mereu de soferi, dar se obisnuise. Pana la urma, asa fusese mereu. Ajunsa la scoala, multumeste soferului si se indreapta spre intrarea in cladirea foarte moderna. Era plin de idoli, avand in vedere ca e liceul privat al companiei. Pentru cineva obisnuit, sa fii in acelasi liceu cu aproape toti idolii din SM e ceva nemaipomenit. Pentru Ema deja era ceva mult prea comun. Ii considera oameni obisnuiti, nu papusi, asa cum ii considera multi dintre fani. In clasa, se aseaza in banca ei, nu inainte de a o saluta pe Yoora.
Yoora: Ai auzit? Baekhyun din Exo se transfera in clasa noastra cu D.O si Kai. D.O e asa dragut, doamnee! Abiaa asteptt!
Ema: Hmm. Frumos.
Yoora: Em, nu mai fi asa indiferenta. Iti place Baekhyun. De ce nu te apropii de el?
Ema: Ar fi cu mine doar pentru ca bunicul meu e directorul companiei. Sa fim seriosi acum...
Yoora: Oh, Haide Emm! Nu mai fi asa o negativista! Daca il placi, incearca sa te apropii de el.Clopotelul suna, iar Ema si Yoora au luat loc in bancile lor, urmate de restul clasei. Peste cateva secunde, apare diriginta, o englezoaica abia iesita de pe bancile facultatii. O femeie de-a dreptul frumoasa, ce canta incredibil de frumos si de bine. Putea atinge note, pe care nu oricine le poate duce. In urma ei, au intrat D.O, Kai si Baekhyun. Acesta se uita prin clasa si deodata o vede pe Ema, iar privirea lui ramane spre ea. Ema insa nu il privea. Voia sa para rece cu el, deoarece ii era teama. Nu stia motivul, dar prefera sa pastreze distanta cumva.
Diriginta: Copii, astazi vom mai avea inca trei elevi transferati din cealalta clasa. Cu siguranta va cunoasteti deja, deci nu cred ca mai e ceva de spus. Sunteti liberi sa luati loc unde vreti.D.O s-a dus langa Seulgi, Kai langa Yoora, care era in culmea fericirii, iar Baekhyun a venit tinta langa Ema. Era foarte fericita in pe dinauntru, dar pe dinafara era o statuie fara sentimente, un pietroi. Continua sa se uite pe textul unei melodii compuse de ea. Baekhyun arunca o privire peste text si ramase uimit. O privea in acelasi timp si pe Ema, sorbind-o din priviri. O considera o fata foarte frumoasa, vazand-o mereu prin liceu, alaturi de Yoora.
Baekhyun: Ema, nu?
Ema: Da. fara sa se uite la el
Baekhyun: Esti bine?
Ema: Perfect. spunand-o la fel ca mai devremeBaekhyun era confuz. Nu stia ce are cu el. Spera sa se apropie de ea.
Dupa 6 ore, Ema iese din liceu, iar in spatele ei era Baekhyun, care o urmarea. Voia sa vorbeasca cu ea cu orice pret. Insa nu reusi, deoarece Ema se urca in masina care trebuia sa o duca acasa.
Au trecut 2 luni, iar cei doi nu si-au schimbat o vorba. Baekhyun nu mai suporta. Se sunase, iar toti erau in clasa. Baekhyun a tras-o pe Ema in sala de dansuri a liceului si a inchis usa. A lipit-o de un perete, iar Ema era speriata.
Baekhyun: De ce te comporti asa? Ce ai cu mine? Nu am vrut niciodata sa iti fac rau. Vreau sa imi vorbesti. Sa imi spui cate ceva, macar "salut"...
Ema: Mereu mi-a fost greu. Am crescut fara parinti. Niciodata nu am fost ca ceilalti. Mereu am fost inchisa in mine. Yoora e singura mea prietena.
Baekhyun: Nu ai placut niciodata vreun baiat?
Ema: Si acum plac mult un baiat. Dar cu ce folos? Va sta cu mine, doar pentru ca bunicul meu e directorul...Baekhyun o opri, sarutand-o apasat. Niciodata nu a mai simtit ce simtea pentru Ema. Sarutul se adancea, Ema raspunzand si ea. Astepta acest moment inca de cand Baekhyun s-a asezat langa ea. Dupa ce rupe sarutul, Baekhyun isi lipeste fruntea de a ei, stergandu-i lacrimile si imbratisand-o strans.
Baekhyun: Nu conteaza cat de greu ti-a fost. Trecem impreuna peste! spune acesta si o saruta scurt.Ema zambi. Se pare ca se inselase in tot acest timp. Deodata, se aude un click in incuietoarea usii. Acestia privesc spre usa, iar Baekhyun se repede sa deschida, dar constata ca usa fusese incuiata. Ema se puse pe jos, fiindu-i frica de ceea ce avea bunicul sau sa ii spuna. Baekhyun se aseza langa ea, tragand-o in bratele lui si o acopera cu jacheta lui, pentru a o incalzi. Ii mangaia parul, iar aceasta statea si ii asculta bataile inimii, linistindu-se. In sfarsit era fericita. Nu simtise niciodata fericirea mai tare decat o facea in acel moment.
In prezent, Ema si Baekhyun au absolvit liceul, formeaza un cuplu frumos, iar la insistentele lui Baek, bunicul Emei i-a dat acordul sa debuteze si ea ca idol in trupa cu Yoora si alte doua fete. Baekhyun o ajuta mereu, iar aceasta se schimbase radical, fiind total opusul Emei de inainte. Ema invatase multe. Morala: Daca nu incerci, nu vei afla niciodata.
Acest capitol este dedicat lui EmmaLee378 . Sper sa iti placa si sa ma scuzi pentru ca te-am facut sa astepti!
In continuare, ordinea capitolelor urmatoare:
Namjoon (BTS)
Minho (Shinee)
Jackson (Got7)
CITEȘTI
Kpop Oneshots (Closed Requests)
Fiksi PenggemarCererile se fac printr-un comentariu la primul capitol. Multumesc❤️ Carte momentan in pauza. Termin doar cererile de pana acum.