You Changed My Life (Shinee Minho)

212 6 3
                                    

Timpul... Aproape irelevant in ziua de azi. Parca mai ieri eram copii... Parca ieri era prima zi in care il cunosteam pe cel ce mi-a schimbat viata...

Era prima mea zi in Seul, exact acum 13 ani. Dupa ce am dat auditia internationala in America, am fost acceptata ca stagiara la SM, la varsta de 14 ani. Dupa o eroare a celor ce se ocupau cu distributia in camere, fusesem nevoita sa stau in camera cu un baiat de aceeasi varsta cu mine. Numele lui este Choi Minho, dar cu totii am auzit deja de acest nume, legendar, ca sa zic asa, in industria kpop. Acesta repeta enorm de mult, alocandu-si chiar si putinul timp liber antrenamentelor, pregatindu-se pentru a deveni un raper de succes. Stand pe langa el, eu insami am inceput sa fac rap, luandu-ma la intrecere cu el. Dupa un timp, am constatat ca incepusem sa ma pricep foarte bine, asa ca la probele de la finalul acelei veri, am surprins juriul cu o compozitie personala, bineinteles rap. Cand am scris versurile, m-am gandit la Minho, de care incepuse sa imi placa mai mult decat de un prieten. In 2008, dupa 3 ani de antrenamente si pregatiri intense, eu si Minho am debutat in trupe diferite, eu in trupa Dreamers cu inca 5 fete, iar Minho in trupa Shinee, cu inca 4 baieti.

Timpul, insa, a trecut. La cinci ani de la debut, Shinee era deja o legenda a lumii kpop si nu numai. Erau un succes la nivel mondial. Eu si Minho am ramas foarte buni prieteni. Casele in care locuiam erau la cativa metri una de cealalta si dadeam petreceri foarte des. Si fetele din trupa din care fac parte se intelegeau foarte bine cu Shinee.

In 2017, la inceputul lunii decembrie, eram singura in casa, fetele fiind plecate la SM. Deodata, aud usa de la intrare trantindu-se de perete. M-am speriat si am sarit de pe canapea, ducandu-ma tinta sa vad cine era. Il vad pe Minho, care abia respira, semn ca alergase pana aici. Mi-a sarit in brate si a inceput sa planga.
Minho: Jonghyun a disparut. Nu putem da de el de nici o culoare.

Plangea foarte tare. Era distrus. Tot ce am putut sa fac, a fost sa ii aduc haine de schimb, deoarece era ud leoarca. Dupa ce s-a schimbat, ne-am asezat pe canapea si ne-am invelit cu o patura moale. Acesta se oprise din plans, dar privea in gol, fara a mai spune ceva. Era complet ravasit. Nu puteam doar sa stau sa il privesc, asa ca l-am tras in brate, jucandu-ma cu o suvita din parul lui fin.
Minho: Ji Won, tu ai fost mereu cea care a stiut cum sa ma calmezi. Mereu am vrut sa iti spun ceva...
Eu: Si eu am vrut mereu sa iti pot spune un lucru, doar ca nu am avut probabil curajul necesar. Spune tu primul. Poate asa imi va fi mai usor si mie.
Minho: Ji Won, eu... Te iubesc! Am stiut inca de cand am impartit timp de 3 ani aceeasi incapere ca noi doi vom avea un viitor.

Acesta mi-a luat capul intre palmele sale mari. A inceput sa se apropie incet, pana cand distanta dintre noi era inexistenta. Buzele noastre se unisera in sarutul pe care amandoi il doream cu orice pret. O lacrima mi s-a scurs pe obraz, iar dupa ce am rupt sarutul, ne-am atins fruntile si Minho mi-a sters obrazul, tragandu-ma in bratele sale calduroase.

15 decembrie 2017
Trec zile in sir si nici urma de Jonghyun. Cu totii eram foarte speriati si nu stiam ce avea de gand. Eram singura care stia de depresia prin care trecea, dar pana cand a disparut, nu am putut spune nimanui. Ceilalti nu m-au invinovatit, dar eu ma simteam jalnic. Min Ji, colega mea de trupa si iubita lui Jonghyun era cea mai afectata. Ea si Jonghyun erau impreuna de 6 ani, iar relatia lor ajunsese foarte departe.

18 decembrie 2017
Iesisem cu totii din vila baietilor. Se auzeau sirene de ambulanta si masinile de politie treceau una dupa alta. Cu totii ne intrebam ce se intamplase. Brusc, lui Key ii suna telefonul. Eram chemati cu totii la spital. Nu stiam ce se intamplase, dar trebuia sa mergem cat de repede posibil. Ne urcam in masini si pornim iute spre spital. Eram norocosi ca era aproape de casa. In fata cladirii era mare agitatie, inclusiv reporteri si politie. Tot ce auzeam era suicid si vedeta kpop. Eram speriati cu totii, iar Min Ji deja tremura din toate incheieturile.

Intram cu greu in spital, iar cand am ajuns in dreptul salonului de terapie intensiva, am auzit un sunet lung si acut. Cineva murise. Managerul baietilor era acolo, dandu-ne vestea socanta. Jonghyun s-a sinucis. Am inceput cu totii sa plangem, iar Min Ji mai avea putin si lesina, strigandu-i numele. Minho m-a luat in brate, plangand pe umarul meu, in timp ce Key cazuse pe un scaun, urland de durere.

Dupa inmormantarea care a avut loc la 3 zile dupa moartea acestuia, Min Ji ne-a spus ca era insarcinata cu copilul lui Jonghyun. Cu totii am fost socati, dar am jurat ca il vom creste alaturi de Min Ji.

15 ianuarie 2020
Timpul se scurgea si mai repede. Min Ji nascuse o fetita, pe nume Min Hyun, ce semana leit cu Jjong. Relatia mea cu Minho avansase foarte repede.

Eram intr-o mini-vacanta in Paris. Mereu voiam sa ajung sa stau in fata turnului Eiffel si iata-ma aici, alaturi de cele mai importante persoane. Minho mi-a spus sa il urmez, iar eu m-am lasat dusa de el, pana in fata unei fantani. Acompaniat de un violonist, Minho s-a asezat in genunchi si a scos o cutiuta mica, in care era un inel micut.
Minho: Ji Won, tu esti persoana ce mi-a schimbat viata. Mi-ai fost alaturi la bine si la greu. Hai sa fim impreuna si de acum incolo. Hai sa ne intoarcem aici in fiecare an. Ji Won, vrei sa fii sotia mea?

Am izbucnit in lacrimi inca de cand am vazut ca se aseaza in genunchi. Am acceptat fericita, iar dupa ce mi-a pus inelul pe deget, m-a sarutat si in mintea mea rulau toate amintirile alaturi de el. Oamenii aplaudau si filmau, fanii facandu-si si ei aparitia, la fel si ceilalti din Shinee si Dreamers.

Momentele importante din viata sunt pastrate in inimile noastre. In prezent, avem doua gemene si continuam sa fim artisti pentru SM, atat noi cat si ceilalti. Ce viata frumoasa!

M-am intors cu capitol nou. Imi pare rau ca am postat atat de tarziu. Acest capitol este dedicat lui Suicide_Sugar . Nu am avut inspiratie, iar daca nu e asa cum ai vrut, imi pare foarte rau si te rog sa imi spui. Urmatoarele capitole vor fi postate cat de curand posibil❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 16, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Kpop Oneshots (Closed Requests)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum