Sunucu: Hiç ciddi ciddi düşünmediğim bir ship bu fnfkfjjfmfldjdmdm Steve sana şiir yazdım. Dur okuyorum.
Steve yazık lan sana
Sen git bir yerden atla
Ya da dur önce saklan
Çünkü Yaren burada.Seyirci çılgınca alkışlar. Bazıları ağlar bazıları sunucunun kafasına gül atar. Bazıları yaşamanın anlamsız olduğuna karar verek atlar.
Steve: Sağol bu çok hoştu.
Sunucu: Sıradakini okuyorum.
Dedenin adı bir element Bhor.
Bazen çok tatlısın Thor.
Ama son flimden sonra.
Oldun Thanos gibi mosmor.Herkes sunucunun mükemmel şiirleri yüzünden hayatı sorgular.
Thor: Teşekkür ederim. Keşke mor kısmı olmasaydı ama buna da şükür.
Sunucu: Her zaman efendim. Neyse düşünceleriniz....
Thor: Şiir gayet....
Sunucu: O değil ship hakkındaki.
Thor: İmkansız değil. Eğer Tony de katılırsa....
Sunucu: A sen iç savaşta yoktun de mi?
Thor: Ne savaşı.
Sunucu: Kaptan ve Stark yenilmezleri ikiye böldü.
Thor: BRUCE KOŞ HERŞEYİ KAÇIRMIŞIZ!
Bruce gelir.
Bruce: Ne oldu ne kaçırmışız.
Thor: Her şeyi.
Sunucu: Bu senin bölümün değil ama ikinizin öğrenmesi gerek.
Steve: Hazal sence zamanı mı?
Sunucu: Evet.
Steve: Tamam o halde.
Sunucu: Albay Ross Tony ve Steve i birbirine düşürdü. Kavga ettiler yenilmezler ikiye ayrıldı. Nay Bucky e en azından beni tanısaydın dedi ben tabi Feels geçirdim çünkü Natasha ve Bucky çok yakışıyor bence neyse takıma bilmem kaç kişi daha girdi kavga çıktı hemide çok büyük bir kavga. Steve Bucky dostumdur dedi. Tony ben de öyleydim dedi ve Cap i instagram da takibi bıraktı. Steve de ona Nokia 33 10 aldı. Yine bir kaç kişi Steve e Nat a ve Tony e yürüdü bildiğin aşkı memnu Wanda araba attı ve vision ile sevgilimsi bir şey oldular.
Thor ve bruce ölürler.
Sunucu:Aa noldu.
Steve: Keşke alıştıra alıştıra söyleyeydin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARVEL DC VE SHİPLER
Fanfictionbu hikayelerden sürü ile var biliyorum ama ben de yazmak istedim. tüm marvel ve Dc karakterlerinin BÜTÜN shiplere tepkileri. (evet anlamı okuyucular kendi ile shipledikleri kişiler ile ilgili bölümler bulabilirler)