I. K A P I T O L A

41 3 0
                                    

,,Ahoj Daniel. '' povedala rozveselene . ,,Čau ty mrochta '' odpovedal Daniel a zaškeril sa . Rose sa otočila a tvárila sa urazená . Netrvalo to však dlho a prešlo ju to ,objala ho a silno si jeho telo pritiahla k sebe . On jej objatie opätoval . Takto stali pár minút a potom Rose zapištala naháňačka . Utekala ako o život ,ale ani to nestačilo a Daniel ju chytil a pobozkal na vlasy. Ona sa na neho nechápavo pozrela a on sa začervenal . Obaja sa rozosmiali a dalej to neriešili. Boli spolu ešte chvíľu von, kúpili si červené víno a krabičku cigariet. ,, Bolo by zaujímavé , keby sme spolu chodili " , povedal Daniel a pozrel sa na Rose , ale tá spokojne spala .Nechcel ju budiť , a tak ju vzal spiacu na ruky . Troška sa pomrmvila , ale ostala spať . Vzal ju na autobusovú stanicu a skontroloval či autobus nemešká . O pár minút zastavil autobus pri nich. Daniel najskôr jemne Rose položil na zadné sedadlo a išiel zaplatiť. O hodinu sa objavili pred Rosiním domom,kde už sa nesvietilo ,, Tvoji rodičia už asi spia" zasmial sa a predsavil si ako sa budú tváriť ak sa zobudia . Našiel kľúče v Rosinej-jeho mikine ktorú mu vzala - a odomkol bránu , a potom aj dvere na dome z Rosinej izby bolo počuť natešené škrabkanie a Rose sa v spánku usmiala, Daniel rozmýšlal o čom sa jej asi sníva , ale keď otvoril dvere a malinký psík vybehol von tak sa sústredil len na to , aby nezobudil Rose . Jemne ju uložil na jej veľkú posteľ a poriadne zakryl a pohladkal jej psíka dal mu jedlo a pustilho von kým sa on išiel vyčúrať . Bol piatok a on si na mobile našiel asi 30 zmeškaných hovorov od kamarátov a 4 sms-ky kde bolo napísané kde toľko trčí , keď sa dohodli že pôjdu von Daniel sa zasmial a napísal kde sú, jeho najlepší kamarát mu odpísal že sú pri Budhovi a Daniel napísal že za 10 minút tam bude . Vyšiel z wc a zavolal Shawna dnu , psík nadšene skákal . Daniel dal ešte Rose pusu na čelo a zaželal jej dobrú noc pohladkal Shawna a išiel k vchodovým dverám . Zavolal Tylerovi či má niečo kúpiť . ,, Vraj dve vodky a brzdu " zahundrak si Daniel popod nos a išiel kúpil melónovú nicolavsku ,absolutku ,brzdu a pre seba abstint a cigarety a išiel za svojím dílerom . ,,Dva gramy poprosím " povedal a zaplatil mu obvyklú cenu 20€ a ponáhľal sa za Tylerom a jeho kamarátmi . Keď prišiel Tyler sa rozprával s nejakou babou a ani si nevšimol , že prišiel . Daniel sa vybral za Denise a zapálil si cigaretu , Denise tiež fajčila , a keď ho uvidela natešene ho objala ,, Zasa si bol s Rose že hej ?" spýtala sa mierne podráždeným a opitým hlasom Daniel prikývol a vyložil tie dve vodky na stôl , kde bolo položených daľších 10 fliaš Daniel sa zamračil a pozrel sa na Taylera , ktorý k nemu kráčal s úsmevom. Objali sa a Tyler so siechom poznamenal ,, Vidím že si si kúpil niečo tvrdšie . Zasa ti nedala ?" tentoraz sa aj Daniel tváril podráždeňe ako Denise a Tyler si to všimol , a tak len dodal ,, Chill kámo vieš , že to hovorím zo srandy . " Obaja sa vybrali daľej od ostatných a Daniel si zabalil jointa , Tyler si spravil fina a spoločne húlili.Daniel už bol troška v kľude a ako kladivo si dal cigateru vzal abstint a vypil štvrť fľaše bez brzdy potom-ani on sám nevedel prečo- dal ostatok na ex a pripojil sa ku kamarátom , ale aj s nimi sa cítil osamelý . Chýbala mu Rose . Nikto si ho však nevšímal , iba Tyler za ním prišiel a otvoril im vodku , ktorú si dali na poly . ,, Chýba mi " poznamenal opito Daniel ,už ani nevedel ako sa volá . Tyler sa na neho pozrel a uvidel ako vyberá mobil. ,,Presne viem o čo sa snažíš" rozkričal sa Tyler a nahnevane mu vytrho mobil z ruky . Daniel sa rozplakal a šepkal že ju potrebuje , Tyler mu dal facku a stále kričal ,, Kurva brácho ukľudni sa " a dal mu facku . Daniel už medzi nimi nemohol vydržať , zavolal si taxi a vrátil sa do svojho domu kde si znova zabalil jointa a jeď dohúlil si dal cigaretu . Začala sa mu točiť hlava , ale on si to nevšímal . ,, Aj tak chcem zomrieť" zakričal z okna a v tej chvíli spadol . Daniel už nevidel nič nemyslel na nič jediné čo bolo v byte počuť bolo vybrovanie mobilu a Danielovo ťažké dýchanie a kvapkajúcu krv zo zranenia ktoré sa vytvorilo .

Tak toto by bolo na túto časť všetko . Kto volal Danielovi a prežije to ? Dúfam že sa vám páči .Love you 💖💖

Jej oči kričia o pomocWhere stories live. Discover now