I I. K A P I T O L A

34 2 0
                                    

Bolo niečo po trtej ráno . Daniel už bol preč a Rose sa rozhodla zavolať mu . Nezdvíhal , a tak zavolala Tylerovi , či nie je s ním . ,, Ehm.... Tyler si s Danielom ? "  ,,Kto je pri telefóne ? " odpovedal jej opito Tyler ,, Rose... ehm ... Danielova kamarátka... no veď vieš. " ,, Jasné kvôli tebe dnes plakal a najebal sa ,že nevedel chodiť ..." 
,, No asi áno... Plakal ? "
,, Jasan , hah ani nevieš ako mu ubližuješ... Miluje ťa " zvážnel Tyler . V telefóne sa ozývalo hlboké dýchanie a vzliky . ,, Ou to som nevedela . Idem k nemu ! "  Povedala rozhodne  Rose . Rozbehla sa na autobus ktorý išiel o dve minúty zapla si hudbu a čakala... V autobuse si pospevovala svoju obľúbenú pesničku od Nirvany , keď vystúpila bolo pol štvrtej ráno , ale Daniel mal otvorené okno . Možno len zasa fajčí ukľudňovala sama seba. Keď zazvonila pri vchode , nikto neotváral. Našťastie pre ňu sa nejaký pubertiak vracal z piatočnej noci domov a otvoril jej .
,, Čau kočka " povedal a ona z neho cítila alkohol .
,, Čau brácho", odzdravila sa mu , dala mu žuvačku a rozbehla sa k Danielovmu bytu, vedela kde skrýva kľúče  , atak si rýchlo otvorila . Keď vošla do predsiene zacítila hrdzu a dym . Vbehla do obývačky a zahasila cigaretu . To čo uvidela ju nenapadlo ani v najhoršej predstave... ,, Da-niel" zašepkala smutne a sadla si k nemu . Bolo z neho cítiť akohol , ale Rose to nezaujímalo rýchlo zavolala sanitku a zisťovala čo by asi mala vyhodiť aby z toho nemal zle , ale jediné čo našla bola krabička cigariet a nedofajčený joint , kým prišla sanitka si ho tiež zapálila a vzala si Danielovu cigaretu . Vedela , že Daniel by jej to dovolil. Ked fajčila  tak sa rozplakala,  hladkala Daniela a hovorila mu že všetko bude dobré aj keď tomu sama neverila. Jej slzy kvapkali na jeho tvár , ktorá bola taká krásna jeho strapaté čierne vlasy , jeho čierna mikina s jeho obľúbenou skupinou Guns'n Roses , jeho dlhé mihalnice ktoré mu vždy závidela . On v kaluži krvy . Rozplakala sa ešte viac. Začal jej zvoniť telefón . ,,Tyler" zašepkala si pre seba. Nezdvihla mu . Bála sa aj keď vedela , že sa to dozvie . Aj keď vedela že ju za to bude nenávidieť . Počkala na sanitku a až keď užboli v nemocnici zavolala Tylerovi,že Daniel je vo veľmi zlom stave . Čakala na chobe pred chirurgiou a vo dverách sa objavil Tyler s červenými očami Rose sa na neho nemohla ani pozrieť , ale donútila sa objala ho a pošepkala mu , že všetko bude dobré aj keď tomu ani ona sama neverila , ale musela ho nejak ukľudniť. Bol napätý a cítila jeho slzy na svojej tvári obaja sa navzájom povzbudzovali , presviedčali sa , že to bude dobré i keď vedeli , že už nikdy to nebude dobré  , že pokiaľ zomrie , tak už nikdy nič nebude dobré už nikdy sa nebudú úprimne usmievať už nikdy ich neobíme už nikdy sa nezasmejú na jeho skvelích vtipoch . Ich život už nebude fajn , bude sivý , bude bez zmyslu . Sadli si na sedačky a Rose si ľahla na Tylerove stehná a  snažila sa zaspať myšlienky jej to ale nedovolili . Mala pocit , že za všetko môže ona . Tyler bol opitý,a tak zaspal a keď prišiel doktor Rose sa ho hneď opýtala či to Daniel prežije . Doktor sa na ňu smutne pozrel a povedal , že mu veľké šance nedáva. Rose sa znova rozplakala .
·
·
·
Tyler sa zobudil a nevedel čo robí v nemocnici , ale keď na jjeho nohách uvidel spať Rose so zaschnutými slzamy na tváry uvedomil si , že sa niečo muselo stať Danielovi. Jemne ju zobudil a potichu sa spýtal ,, Čo sa kurva stalo ?" Rose sa opäť rozplakala a cez vzliky ju nebolo dobre počuť. ,, Da-niel , Da-niel ma-al ne-ne-hodu..." a znova sa jej spustil vodopád sĺz. Tyler ju objal.

Jej oči kričia o pomocWhere stories live. Discover now