I I I . K A P I T O L A

30 2 0
                                    

,, Rose.... Ako si na tom?" spýtala sa mama keď som vošla do kuchyne.
,, Mám sa fajn." nasilu som sa usmiala aj keď som mala v očiach slzy. Dúfam že mi to uverí... Daniel by to na mne videl...
,, Dobre miláčik ale keby dačo môžeš sa so mnou kedykoľvek porozprávať."povedala mama s nenúteným úsmevom.
,,Idem asi von mami." povedala som a išla som smerom ku šatníku.
,, Dobre, ale do pol noci nech si doma."
,,Oke" usmiala som sa na ňu a začala si vyberať oblečenie.
.
.
.
Stála som pred zrkadlom len v spodnom prádle a pozerala som sa na tetovanie ktoré mám s Danielom spoločné...,, Kurva, kurva, kurva! " zakryčala som a slzy sa mi opäť spustili z očí...,, V tomto prekliatie dome nevydržím už ani minútu" šepkalo som pre seba a cez messenger som napísala Tylerovi a Rebecce či by nešli von. O minútu mi prišla odpoveď ~Kedy a kde sa chceš stretnúť? ~
~O 20 minút v skate parku ~
~Okey, vidíme sa tam ~
Obliekla som si nejaké rifle a tričko s Danielovou obľúbenou skupinou, obula som si čierne vans a vzala si nejaký ruksak a vyrazila som.
.
.
.
,, Dobrý deň teta "
,, Ahoj srdiečko, ako sa držíš??"
,, Celkom fajn. "
,, No dobre, čo by si chcela?"
,, Marlborky červené. "
,, 3,90€"
,, A ešte ak by som mohla poprosiť, tak tú vodku a baldovskú."
,, Akú príchť by si chcela?"
,, Granátové jablko a pomaranč "
,, Dobre tak to bude spolu.... 11€"
,,Páči sa "
,, Ďakujem"
,, Dovidenia "
,, Ahoj a drž sa srdiečko"
,, Budem, dovidenia "
.
.
.
Fajn mám 5 minút na to aby som sa dostala cez polku mesta, takže si za behám. Pustím si hudbu a presne za 20 minút som tam. Vybrala som fľašu, brzdu, cigy a aj to čo som Danielovi našla v bunde. Otvorila som vodku a poriadne som sa napila a zapila to minerálkou. Hneď ako som dopila uvidela som Beccu a rozbehla som sa za ňou a skočila na ňu.
,, Chill Rose veď spadneme " snažila sa hovoriť cez smiech. Zrazu na mňa niečo dopadlo.
,, Kurva Tyler mohol by si byť jemnejší." zasmiala som sa.
,, On to má rád na tvrdo. "  vybuchla od smiechu.
,, No vám to kvalitne jebe" zamrmlal si popod nos Tyler a išli sme si sadnúť.
,, Hey Rose, môžem si dať? " opýtal sa Tyler.
,, Jasné a načo si myslíš že som to kupovala?" odpovedala som so smiechom a zapálila som si.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jej oči kričia o pomocWhere stories live. Discover now