A fekete ruhás, magas termetű, barna bőrű, szemkötős férfi elsietett, mivel méltóképpen kívánta köszönteni a SHIELD újdonsült vendégét. Hamar odaért a lezárt részleg termében lévő üveg-acél cellához, ahol Loki középen, háttal állt Furynak, de amikor megérezte a férfi jelenlétét, azonnal megfordult és negédesen megszólalt.
- Öröm Önt újra látni Nicholas Joseph Fury. Hiányoztam? Hogy szolgál az egészsége?
Nick egyenesen a cellától balra lévő elektromosos vezérlő egység elé sétált, a megfelelő gombokat megnyomta, minek következtében, feltárult az acél cella alatti tátongó mélység. Az igazgató határozott hangon megszólalt.
- Csak a rend kedvéért, ha szökni próbál, ha csak megpróbálja betörni az üveget, 9000 métert fog zuhanni egy acél ketrecben. Egyértelmű volt?
S nyomatékosításképpen Lokira mutatott, miközben a „Hangya" szót használta rá, majd az indító panelre bökött, melyre a „Csizma" szót alkalmazta. Utalva a korábbi találkozójuk alkalmával elhangzott párbeszédükre.
A fogvatartott, a cella oldalfalához sétált, s lenézett a szédítő perspektívára, majd tekintetét a szemkötős férfira vezette vissza, s felnevetett.
- Hehehe. Hatásos kis szerkezet. De feltételezem nem nekem készült.
Fury visszazárta a cella alatti nyílást, miközben válaszolt a fekete hajú férfinak.
- Valaminek, ami erősebb magánál.
- Oh, hallottam róla. A zöld fenevad, aki embernek adja ki magát. Milyen kétségbe esett lehet, ha ilyen lényeket hív segítségül.
- Mennyire estem kétségbe? Háborúval fenyeget minket, olyan erőt rabolt el, amit nem képes uralni. A békéről papol, de élvezettel gyilkol. Maga miatt vagyok ennyire kétségbe esett. De ezt még lehet, hogy megbánja.
- OOhhhh. Az emészti Önt, hogy már közel járt a célhoz. Megszerezte a Tesseractot, hogy a Kozmikus kockából erőt, korlátlan erőt nyerjen és miért? Felcsillant a remény sugara az emberiség előtt. Ám végül szembesülnie kellett az igazi hatalommal.
ESTÁS LEYENDO
Átdolgozás Alatt Régi És Új Örök Harca Dúl... Loki Fanfiction
FanficLoki találkozik a SHIELD különleges ügynökével, aki a bajkeverő isten akarata ellenére segít neki. A történet a Thor után játszódik némiképp megváltoztatva a Bosszúállók film történetét. - Azt mondtam elég! Vetette oda az éjfekete hajú férfi. - De h...