Те що затьмарило мені очі...

42 3 0
                                    

Мене довго не покидали мрії про цього хлопця...я переодягнулася у свою піжаму та лягла спати...розуміючи,що я з тим хлопцем нас нічого не пов'язує,я дальше почала мріяти про нас... 1:40 дзвонить мені телефон..з просоння я навіть не подивилася хто дзвонить,як одразу підняла трупку...
- Алоо...
- Ен,Ен...(я одразу зрозуміла,що це Лейла бо вона тільки так мене кличе)
- Шо сталося Лейла?-відповіла я
Ти собі не уяляєш,до мене щойно прийшов Джон і запропонував зустрічатися!!-говорила Лейла
- В ночі?круто,а ти що відповіла ?
-Я кинулася йому в обійми і сказала,що дуже щаслива!!
- Романтик який..захихотали з Лейлою..все завтра все розповіш,а я спати, і ти лягай..!!
- Надобраніч і дякую шо вислухала мене в ночі!
- Звісно в любий час я тебе вислухаю і зрозумію !!
Так,хто б,що не говорив,але Лейла в мене найкраща подруга,ділиться всіма секретами...!!Все я знову спати....
В мене сестра в класі з Френком,і їй дуже подобався Джон,тому їй краще нічого не знати,а то ще з костями з'їсть !!Вона дуже завидна,коли я була з Френком,я навіть до хати його не водила,а то вона б зараз кричала,фиркала...та в мене сестра,ще з такими прибамбасами...!!!
Наступив ранок і мене розбудив запах який проникав у мою кімнату..це були оладки з нутелою..ухх як я їх обожнюю!!
Надиво ванна була вільна,і щось не пахло Нікою..дивно...я пішла прийняла водні процедури та пішла одягатися..
- Анастейша!!-крикнула мама.
- Що мама?
-Іди Ніку буди,а то запізнимося !
Зайшовши в кімнату, Ніка спала з ноутбуком..
- Добрий ранок,вставай іти снідати!!
-Іду...
В ноутбуці була відкрита сторінка,як причарувати хлопця...це все казки,але вона в це вірила!!Нерозумію,чого вона так пристала до Джона...Ніка красива,розумна,струнка,ще багато хлопців будуть бігати за нею!!
Я одягнулася та була готова іти,як побачила,що в мене розряджається телефон..
- Мам!я телефон дома лишу на зарядці!
- Чого?-здивовано спитала мама
- Та розрядився,а вечером я забула поставити!
- Добре,я подзвоню до Лейла Якщо шось,сказала мама!
Все ми вже в школі.
О,Лейла привіт!!Розказуй—!!
Ніка можеш піти?це особисте!-сказала я
Пффф..іду..сестра називається ))
Джон,мені запропонував..я вже спала,як хтось стукав мені у вікно,я дуже настрашилася,а там був він із букетом квітів!
Клас,вітаю подружко !!
Ідучи по школі,в мене був дуже важки портфель і сходів у нас багато,щоб піднятися на поверх,тай крім того я спізнювалася..!!!Я бігла і упала із сходів,приземлившись я побачила того самого хлопця...як ти???Боже який позор,бурмутіла я собі під ніс..той красавчик в наші школі і я впала на його очах із сходів..!!Все нормально..мене Анастейша звати ,а вас?-він був набагато старший ніж я думала...!
Я Крістіан-дуже приємно,а то ти вчора екзамен здавала?
-Так я...а ви в нас в школі працюєте ?
-Так,але скоро буду їхати з цього міста..!!
- в мене почалося дуже сильно битися серце)
-Анастейша давай на ти,бо мені не комфортно так говорити з тобою)
-дорбе давай..скільки тобі років?
-мені 26років,у вашій школі я на деякий час)а тобі?
-мені 17-відповіла я)
-уже 10хв,як ішов урок...
- чому ти на екзамені з мене погляду не спускала?
- я??...Незнаю...дуже сподобалося твої очі...!!
- давай завтра поговоримо або сьогодні...
-дай свій номер +9045671247-дала я
Все папа....і тут я ...??

"Я дуже боюся тебе загубити❤️"Where stories live. Discover now