Я хочу зникнути...

32 1 0
                                    

- Крістіан: я тобі подобаюся ?
- Анастейша: я знаю це може дивно,адже ми 2-3 раз бачимо один одного,але це так...
- Крістіан: ні,ні чого ти,це зовсім не є дивно,існує любов з першого погляду,знаєш ти теж завоювала моє серце,але ти така щаслива з Френком та і я старий для тебе...
- Анастейша :Ні ти,що який старий!В мене у батьків різниця 8років,і вони зустрічалися у такому віці...
- І що батьки скажуть коли дізнаються про мене?
- Незнаю,яка буде їхня думка,але мені байдуже...
-Знаєш як тільки я тебе побачив,мені здалося,що навпроти мене якась принцеса,так мжое це смішно звучить,але перед мною стояла чудова,красива дівчина...
- І я коли тебе побачила одразу закохалася,довго думала про тебе,але останні мої думки були про то шо ми не будемо ніколи разом!!
- Ніколи не кажи ніколи...засміялися разом))
І тут дзвінок від мами...!
- Доню ти де?
-Матусе я казала,що іду гуляти
-Довго не будь!!
-Добре мама!
-Чую тобі потрібно вже їхати?-спитався Крістіан
-Ні,мама просто запитала де я
-Ясно,ти про мене ще не казала батькам..
-Сьогодні і скажу!А де твої батьки?
-Зі своїми батьками я посварився і з 18 років поїхав геть з того міста..
-Сумно,але ж батьки це найблищі люди,які завжди поможуть і будуть любити тебе таким як ти є!
-Я знаю,але в мене не хватає сміливості подзвонити )))
Це була вже 20:45 і їхали аже додому,ми довго говорили,і він для мене здавався таким милим і лагідним,що шо хвилини я закохувалася все більше і більше!
Підїхаючи до хати,на подвір'ї стояв тато і побачив мене з Крістіаном і одразу дивним поглядом подивися на мене,я трішки розгубилася адже ніхто не знав з ким,і що зараз скажу батьками?Крістіан відчув,що я дуже переживаю,і він сказав,що сам все владняє і познайомиться з татом.Я не заперечувала,бо я йому довіряла і надіялася,що все йде до кращого..машина під'їхала вже під будинок як тато вже стояв і дивився а я тремтіла від страху..ми з Крістіаном вийшли з машини..
-Татку привіт!
-Привіт Ен
-Тату це мій дуже  хороший друг Крістіан
(Крістіан дав руку на знайомство)
-Дуже приємно,Фредді-батько Анастейші,може зайдеш в дім на вечерю,познайомишся із мамою та сестрою Анастейші!!
-Залюбки!!-відповів Крістіан
Зайшовши в хату пахло дуже смачно мама знову щось готує!По Крістану було видно,що він переживає,але він тримав себе в руках...а саме більше переживала я,бо мама хотіла,щоб я була відмінниця,думала тільки про уроки,і зараз мама почне говорити,що не про хлопців, а про школу треба думати,хоча про Френка вона немала нічо проти!
- Мамусь привіт!!
-Привіт донечко,це наш новий гість ?
-Так мамо,це мій хороший друг-Крістіан з яким я провела всій день..!
-А я вже познайомився з молодим чоловіком-сказав тато
-Дуже приємно Крістіан,я мама Анастейші Елізабет
-Вибачте,що не проханий гість,тай ше без квітів,просто це було раптово і не заплановано-сказав Крістіан..
-Нічого проходьте,сідайте скоро вже дам вечерю
Ми сиділи за великим столом,мене дуже трусило від страху як мама з татом спитаються скільки йому років і будуть розпитувати про його минуле,але тоді я відчула,як ніжна рука Крістіана опустилася на мою ногу,мені було дуже приємно і я подивилася йому в очі і промсто занурилася в його красиві очі...
Ми всі дуже смачно по вечеряли,і батьки в нього за цілу вечерю спитався скільки йому років і про його місце роботи та де народився зто батьки і тд,а дальше розказували смішні історії і сміялися!
Крістіан вже ішов геть,попрощався,подякував за смачну вечерю та їхав додому,я провела його до машини і він сказав
-Бачиш а ти переживала мені було дуже приємно познайомитися з твої а батьками!
-Дякую...
Крістіан обняв та поцілував мене в щоку..і я відлетіла на 3 метри над півнем моря..!!
Прийшла я до хати,всі мовчали,і мама почала агресивно реагувати на нього і сказала,щоб я сильно не зближался з ним..після цих слів я почала сваритися з нею
-Так мамо,крім уроків і школи я немаю більш ні про шо думати,ти мене ніколи не питала в кого я захокана і з ким хочу бути,тебе не цікавило моє особисте життя!
-Тсс,чого розкричалася просто через 3місці ми переїжаємо в Лос-Анжелос..
-Щоооо???як???навіщо??я нікуди не поїду у сльозах побігла до себе у кімнату,не вислухавши до кінця маму..тато не був проти Крістіана,а тільки за нашого спілкування...у сльозах і нервах я забуло про все,але як я покину всіх друзів,все що тут мене зв'язує я покину..я не робила уроки і просто лежала і ридала!!Вашингтон цудове місто в якому я більше ніж 17 років живу,батьки ще більше,і зараз все покинути,це не реально!Але яка причина цього???

Це Крістіан..красивий правда??❤️❤️

красивий правда??❤️❤️

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
"Я дуже боюся тебе загубити❤️"Where stories live. Discover now