4.

40 3 0
                                    

Bütün gece uyuyamadım Kyungsoo'nun dediklerini düşünüp duruyordum, ya benim yüzümden zarar görürse diye korkuyordum ben bunları düşünürken birden sert bir şekilde kapı açıldı. Bu Kai'ydi  sinirli görünüyordu ve bana doğru geliyordu ilk başta geri gidip ondan kaçmak istedim ama bunu yapamazdım yoksa daha çok sinirlendirirdi ve bir anda kolumdan  tuttuğu için acıyla inledim.

+Sana ben yokken aşağıya inme demiştim.

-Acıkmıştım. Aşağıda birisi olduğunu bilmiyordum.

+Mazeret kabul etmiyorum

Dediği şeyle yüzüme sert bir yumruk yemem bir olmuştu. Dizlerimin üzerine düştüğümde karnıma attığı tekmeyle ağzımdan gelen kana baktım

-üz-üzgünüm dur lütfe-

Karnıma tekrar yediğim tekme yüzünden lafım kesilmişti. Ben yerde kıvranırken kafama inen sert cisimle daha fazla dayanamadım ve bayıldım

KAİ'NİN ANLATIMINDAN

Baekhyun bayıldığında onu orada bırakıp gittim kapı çaldığında aşağı inip kapıyı açtım gelen Kyungsoo'ydu salona geçip oturduk.

+Niye geldin

-Baekhyun için birşeyler getirdim

+onu neden önemsiyorsun!

-Çünkü onun yardıma ihtiyacı var vücudunu görmedin mi yaptıklarına bakmadın mı?

+Acı çekmesi sence umrumda mı?

-Her neyse nerde Baekhyun onu söyle.
 
Elimle yukarıyı gösterdikten sonra Kyungsoo hızlıca  yukarı çıktı. Bende pesinden hızlıca çıktım. Kapıyı açtıp Baekhyun'u yerde görünce bana ateş saçan gözlerle baktı

+Naptın sen?!!

-Sadece cezalandırdım.

Kyungsoo hızlıca koşup onun nabzını kontrol etti sonra derin bir nefes verip bana döndü

+Yardım ette yatağa taşıyalım

Aslında şu an umrumda değildi fakat bana ölümcül bakışlar atan sevgilime yardım ettim beraber onu yatağa taşıdıktan sonra Kyungsoo getirdiği malzemeleri çıkardı önce yüzündeki kanları temizledi daha sonra krem sürdü onunla bu kadar ilgilinmesi sinirlerimi bozmuştu.

Aradan 2 saat geçmişti Baekhyun hala uyanmamıştı Kyungsoo endişelenmeye başlamıştı sonra telefonunu çıkarıp bir numara yazmaya basladı.

+Kimi arıyorsun?

-Tanıdığım bir doktor arkadaşım var onu arıyorum.

+Hayır, ona nasıl güvenebilirim ya polise giderse?

-Merak etme yakın arkadaşım kimseye söylemeyeceğine söz verdi.

+1 saat daha beklesek olmaz mı?

-Ölmesini falan mı bekliyoruz?

+Evet!!

Gözlerini devirip telefonu kulağına tuttu biraz konuştuktan sonra adresi verip telefonu kapattı. O sırada Baekhyun'un saçlarını okşamaya başladı. Ben iyice sinirlendim ve kapıyı çarpıp çıktım.

20 dakika sonra:

Kapının çalmasıyla merdivenlerden ışık hızıyla inen Kyungsoo'ya baktım kapıyı hızlıca açmış karşısındaki doktor olduğunu tahmin ettiğim adamı kolundan tutup peşinden sürüklemeye başlamıştı. Göz devirip sadece peşlerinden gittim.

                     ~~~~~~~~~~~~

[>SAVE ME<]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin