5.

43 3 0
                                    

Kai'nin anlatımından

- Nesi var?

Kyungsoo endişeyle doktora sorduğunda doktor kaşlarını çatmıştı.

+Hastaneye götürmemiz lazım!

Sinirle doktorun yanına yaklaştım

-O hiçbir yere gitmeyecek!

+LANET OLSUN TAM 4 SAATTİR BAYGININ ÖNEMLİ BİRŞEYİ OLABİLİR!!

-İSTERSE ÖLSÜN AMA O BU EVDEN ÇIK MA YA CAK!!!

Tartışmamız Kyungsoo'nun sesiyle bölünmüştü.

- Uyanıyor!

Hepimiz Baekhyun'a dönmüş bakıyorduk. Gözlerini açmasıyla ağlamaya başlaması bir olmuştu...

Baekhyun'un anlatımıyla

-DUR! DUR LÜTFEN!

Birden boynuma dolanan kollarla kendime gelmiştim. Gözlerimi biraz daha açtığımda bana sarılan kişinin Kyungsoo olduğunu görmüştüm.

Eli saçlarımda gezinirken sakin olmamı söylüyordu. Derin bir nefes alıp kafamı iyice gömdüm boynuna. Bir süre böyle kaldık. Nefesim düzene girdiğinde yavaşça ayırdı şefkatli kollarını.

Sessiz odayı Kai'nin çalan telefonunun sesi doldurdu.Telefona bakıp odadan çıktı. O an farkettim odada üç kişi olduğumuzu.

Kyungsoo tanımadığım adama yaklaşmıştı.

-O çok sıcak. Birşeyler yap!

Sanırım bu doktor olmalı diye düşünürken eline aldığı termometreyle yanıma gelmişti. Otomatikmen ağzımı açtığımda termometreyi ağzıma yerleştirmişti.

Bu sırada Kai kafasını kapıdan içeri uzatıp acil bir işi çıktığını ve gitmesi gerektiğini söylediğinde biraz olsun onun yüzünü görmeyeceğim için iyi hissetmiştim. Tabi bu durumda ne kadar iyi hissedebilirsem o kadar iyi...

+  45 derece! Ateşini düşürmemiz lazım Kyungsoo!!! Banyo ne tarafta?

Kyungsoo eliyle banyoyu gösterdiğinde odadan çıkmıştı. Kim olduğunu bilmediğim uzun adam yorganı üzerimden çektiğinde sanki kutuplara gitmişim gibi hissetmiştim.

Yavaşça beni yatakta oturur pozisyona getirdi ve tişörtümün uçlarından tutup hızlıca çıkarttı.

Karnımdan göğsüme kadar büyük bir yer kaplayan morluğa baktım gözlerimin dolduğunu hissetmiştim. Canım fazlasıyla acıyordu.

Karşımda gözleri kocaman olmuş adama baktım. Sanırım acınacak haldeydim ve bana acımayan tek kişi Kai'ydi.

Elleri bu sefer pantolonuma gittiğinde daha dikkatliydi. Dokunuşları sanki camdan bir heykele dokunurcasına yavaştı. Bacağımdaki yaralar ve morluklar ortaya çıkmaya başladığında kaşlarını çatmıştı.

Sadece çamaşırımla kaldığımda daha çok titremeye başlamıştım. Uzun olan bacaklarımın altından elini geçirip sırtımdan tuttu ve banyoya doğru ilerlemeye başlamıştık.

                          ~~~~~~~~~~

- s-soğuk

Su dolu küvetin içinde otururken doktora baktım.

+ Ateşin çok yüksek lütfen biraz daha dayan.

Elini küvette daldırıp avucundaki suyu sırtıma taşımaya devam etti.
Yaklaşık on dakika sonra Kyungsoo elinde havluyla içeri girmişti.  Doktor kollarımın altından tutup ayağa kaldırdığında Kyungsoo havluyu üzerime sarmıştı. Biraz daha iyi hissediyordum.

Kyungsoo'nun da yardımıyla yatağa oturdum.

-bekle sana giyecek birşeyler getireyim.

Kafamla onaylamakla yetindim.

                    ~~~~~~~~~~~~~

-Kai bu akşam gelmeyecekmiş.

Kyungsoo kapattığı telefonu masaya bırakarak yanıma yaklaştı. Elini yanağıma koydu.

-Nasıl hissediyorsun?

+Aç.

Kyungsoo kıkırdayıp telefonunu yeniden almıştı.

- Haklısın sabahtan beri birşeyler yemedin.

Kyungsoo yiyecek siparişi verirken ben de salona gelmiştim. Koltukta oturan doktorun karşısına oturdum.

-Teşekkür ederim.

Bana döndüğünde elimi uzattım

- Ben Baekhyun. Byun Baekhyun.

Elimi tutu.

+Teşekkür etmek gereken zaman daha  gelmedi. Senin bu pisliğin elinden kurtulmana ben de yardım edeceğim.

Gülümsedim.

+ Bu arada ben Chanyeol. Park Chanyeol...







[>SAVE ME<]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin