Charpter: One

99 2 0
                                    


Ráno jsi se probudila a Nash ti ležel na hrudníku a ruce měl obmotané kolem tebe. Pomalu ses odtrhla a šla jsi si udělat hygienu. Vzala sis  něco takového:

Šla jsi dolů a udělala jsi si palačinky pro sebe i Nashe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsi dolů a udělala jsi si palačinky pro sebe i Nashe. Oba je milujete. Pustila jsi se do nich a někdo tě ze zadu obejmul. Nash. ,,Dobré ráno zlato."  Řekl Nash. ,,Dobré ráno" Odpověděla si mu a on se usmál do polibku , nasnídali jste se a šli jste ke Cameronovi protože se tam všichni vždycky sejdete a Cam otevřel. ,, Ahoj." Pozdravila jsi Camerona. ,,Nazdar" Pozdravil tě Cameron a dal ti pusu na tvář  ,, Čus brácho!" Podravil Nash. ,, What's up ?!" obejmul Nash Camerona. ,, Tak jděte dál" Nabídl Cameron. Vešli jste dovnitř a šly na gauč. ,,Ahoooj" Řekly všichni klucy ve stejnou dobu. Shawn přišel za tebou a pěvně tě objal protože jste už od začátku nejlepší kamoši. Jo dneska přijedou moji kámoši jestli neva" Řekl Aaron. ,, A kdo to je?" Zeptala ses. "Ethan  a Grayson Dolan." Odpověděl Aaron.  Nic jsi neříkala a po chvilce jsi jim začala vyprávět to jak je už od svých 15 let miluješ. ,,No tak to se moc nemáš Nashi" Řekl Carter. Nash zakroutil očima. ,, Ale notak." Bouchla jsi Nashe do ramena. 


                                                     O 2 hodiny později

Matt objednal pizzu. (samozřejmě hawaii) za 10 minut někdo zazvonil a ty jsi šla otevřít. Otevřela jsi dveře a místo pizzi přišlo něco jiného. Krásny úsměv dvou krásných kluků. ,, Ahoj" Řekl Ethan. Zkamenila jsi a jenom jim koukala do očí. ,, Y/N tak kde je ta pizza." Zeptal se Matt. ,,Jdu tam." Řekl Aaron. Viděl tě jak jsi uplně zkamenilá. ,, No pojd prosim tě." Řekl ti Aaron. ,, Jee čau, promin za Y/N je do vás uplný blázen." Řekl Aaron.  ,, ahoj klídek  v poho. Řekl Ethan. Vešli do vnitř a ty jsi seděla vedle Nashe celá červená. Dolani se pozdravily s klukama a sedly si na gauči na proti tobě. ,,Takže ty jsi Y/N jo?" Zeptal se tě Gray a usmál se. ,, J-j-o -jse-em." Zakoktala jsi. 

,,Máš krásný oči víš to?" Řekl Ethan a nádherně se usmál. Začervenala ses jako rak. ,,Jsi roztomilá když se červenáš." Řekl Ethan, Nash to naštěstí neslyšel, protože byl na záchodě a furt se nevrátil. Když kluci uslyšely jak s tebou E flirtuje tak si o něčem šeptat. ,,A kurva" Řekla jsi. ,,Co se děje?" Zeptal se E a pousmál se. Nash přišel a sednul si vedle tebe a začal žárlit. ,, Jo jasně chápu." Řekl E. Gray byl na telefonu a Aaron nabídl že můžem udělat párty. ,,No já s tím nemám problém" Řekl Cameron a všichni souhlasily. 



WHAT IS LOVE?! //DolanTwins  CZ (POZASTAVENÉ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat