Charpter: 6

51 0 1
                                    

,,Uuuuuu neruším?" Řekl Gray. ,,Ne neee." Řekla jsi a sedla sis. ,,Hele já jdu ven ke Cameronovi tak se mějte." Řekl Gray. ,,Hele koukni se co to je?" Řekl E aby odpoutal pozornost. Podívala ses tam ale najednou začal lochtat. ,,Neeee prosím." Zakřičela jsi ve smíchu. Ethan tě položil na gauč a chtěli jste se začít líbat ale v tom ti zazvonil mobil. ,,Aaaach jooo kdo co zase chce." Řekla jsi naštvaně a sedla sis. ,,Vpohodě." Řekl Ethan a usmál se. ,,Halo?" Řekla jsi. ,,Čau,hele pojd mě vyzvednout na letiště." Řekla Ell. ,,Počkat co?" Řekla jsi. ,,No slyšela jsi. ,,Do 15 minut jsme tam. ,,Pane booooooooooožeeeeeeeeee!!" Zakřičela jsi na celý byt. ,,Co se děje řekl E. ,,Po osmi letech uvidím svoji internet BFF!" Řekla jsi mu a pevně ho objala. ,,Tak jedem?" Řekl E. ,,Jasan."

Dojeli jste na letiště. ,,Pane bože." Zařvala jsi a rozběhla jsi se za ní. Objali jste se tak hodně že jste spadli na zem. Začali jste brečet. ,,Pane bože tak ráda tě vidím." Řekla Ell. ,,Já tebe taky." Odpověděla jsi. ,,Kámo vidím dobře?" Řekla se slzama v očích. ,,Ano Ethan Dolan a tvůj daddy je u mého Ex." Řekla jsi a zasmála ses. Ell se rozběhla k Ethanovi. ,,Pane bože já tomu nemůžu uvěřit fakt tě vidím." Řekla. ,,Taky tě rád poznávám." Řekl Ethan.  ,,A vy jste spolu nebo jak to je?" Že jsi mi posílala tak cute fotky s váma." Řekla Ell.  ,,Noooo my jsme jenom kamarádi." Řekla jsi a usmála ses na něj. ,,Možná něco víc." Řekl E a zasmál se. Ty jsi mu dala pěstí do ramena a zasmála se. ,,Tak jo jsem tu kvůli škole." Řekla ti Ell. ,,Já taky no." Řekla jsi. ,,Počkej ty nejsi odsud?" Zeptal se tě Ethan. ,,Nooo nejsem jsem z Česka to je v evropě." Odpověděla jsi mu. ,,Aha." Řekl a zvedl obočí. ,,A ty máš kde bydlení jak to máš zařízený?" Zeptala ses Ell. ,,No víš ja mám byt vedle Nashe." Řekla smutně. Nic jsi neřekla a smutně ses podívala do země. ,,Počkat ty už nejsis Nashem?" Zeptala se Ell. ,,Ne, podvedl mě." Odpověděla jsi ji. ,,Ty vole počkej já mu dám debilovi." Řekla. ,,Čůrák je to!" Zakřičela česky na celé letiště. Naštěstí Ethan neumí Česky. 

,,THE FLOOR IS ETHAN DOLAN!" Zakřičela na tebe. Začala jsi dělat něco takového. 

(Berte že to je na letišti :D) ,,No tak pojd nahorů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Berte že to je na letišti :D) ,,No tak pojd nahorů." Řekla Ell s výbuchem smíchu.

,,Takže nový challenge?" Řekl Ethan se svým originálním smíchem. (Rychlovarná konvice) ,,Tohle vždy udělá v ten přímý čas vole." Řekla jsi a zasmála ses. ,,No jo no nechceš vidět můj počítač a její taky ne." Řekla jsi. ,,Tak pojedem k tobě vyložíš si věci a pojedem k nám?" Zeptal se Ethan. ,,Ok a nemohli by jsme vyzvednou Graye?" Víš já se na něj hrozně těším." Řekla Ell. ,,No problem." Řekl E.  Dojeli jste k Ell ta si tam hodila kufr. Jeli jste k Nashovi. ,,Hele jestli chceš můžeš zůstat v autě." Řekl Ethan. ,,Ne to je dobrý ale mohla bych tě poprosit o jednu službičku?" Zeptala ses ho. ,,Jasně." Odpovědel a usmál. ,,Nemohl by jsi hrát že jsi můj kluk? " ,, Prosím moc by mi to pomohlo." Řekla jsi. ,,jo klidně." Řekl a dal ti pusu na tvář. ,,Tak jdeme vy hrdličky?" Zeptala se Ell.  ,,Jo jdem." Řekl E a pohladil tě na rameně. ,,Hele to zvládneš." Řekl Ethan. ,,Jako kdyby se nic nestalo." Řekla jsi.  Ell zaklepala. Grayson otevřel. Ell mu skočila do náruče a začala brečet. ,,Pane b-o-bož-e já tě hrozně miluju." Řekla Ell. ,,Já tebe taky." Odpověděl Gray. ,,Jo tohle je moje nej kamoška Ell." Řekla jsi mu. Hele pojdte dovnitř." Řekl Gray. ,,No tak jo." Řekla jsi. 


,,Jé ahoj chyběla jsi mi." Řekl Shawn a pevně objal. ,,Čau E." Řekl Shawn. ,,Tak si pojdte sednout." Řekl Shawn. ,,Ahoj.." Pozdravila jsi Nashe. ,,Y/N, je mi to moc líto co se stalo,nechci aby jsme se rozešli." Řekl smutně Nash. ,,No já taky ne,ale nechám si to projít hlavou, ale zatím jsme jenom kámoši." Řekla jsi mu a usmála se. ,,Dobře to mi stačí hlavně at jsme v pohodě. Odpověděl a usmál se. ,,Tak co budem dělat?" Zeptala ses všech. ,,No jak vidím tak tvoje kámoška už má opstaráno." Řekl Carter ve smíchu. ,,Prosimtě nech Graye trochu oddechnout." Řekla jsi Ell. ,,Ne v pohodě." Řekl Gray. Ell byla furt vedle Graye. Za chvíli jsi viděla že ti Ell píše. Seděli jste takhle: Nash,Ty,Ethan,Shawn a Cameron. Na druhé straně: Gray,Ell,Carter,Matt a Jackové. 

WHAT IS LOVE?! //DolanTwins  CZ (POZASTAVENÉ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat