Ráno jsi se vzbudila a Nash ještě spal. (normálka) Ležíš a jsi na mobilu a prohlížíš si instangram a twitter. Najednou ti cinkne mobil že ti někdo napsal. Byl to Ethan.
Ethan: Hele promin že jste se kvůli mě pohádaly. Je mi to líto.
Y/N: Ne v pohodě nic se nestalo.
Ethan: Ale jenom jsem se ti chtěl omluvit za to co se stalo v tom šatníku. Vím že máš Nashe.
Y/N: Vždyt to byla jenom hra.
Ethan: Hele nechtěla by jsi jít se mnou a s Grayem na pláž?
Y/N: Ráda. :)
,,S kým jsi si to psala?" Zeptal se tě v polospánku Nash. ,,Já jenom s Ethanem jdeme dnes na pláž" Odpověděla jsi mu. ,,Jo ok, ale žádný flirtování jasný?" Řekl ti uraženě a šel zase spát. ,,Neboj, ty víš jak jsem ráda že jsem je konečně viděla." Řekla jsi a dala mu pusu na čelo.
Šla jsi si udělat hygienu. Vzala jsi si něco takového:
Nemalovala jsi se nemáš to moc ráda jenom na slavnosti. Za chvíli jsi slyšela jak někdo zatroubil. ,,Hej Y/N naskoč!" Ozval se Grayův hlas z auta. Přišla jsi k autu a Gray tam seděl a koukal do blba:
Zatím co Ethan byl na mobilu. Vešla jsi do auta a objala jsi je. ,,Ahooj!" Řekl Gray. ,,Nazdar!!" Řekl Ethan a objal tě tak pevně že jsi mu objetí vrátila. Dojely jste na pláž a šly na lehátka. Ethan a ty jste se šly převlíknout do šaten měla jsi černý bikiny a E měl červené kratasy. Šla jsi na bar a dala jsi si Mochito. Ethan za tebou přišel a sednul si vedle tebe. ,,Wow tobě to sluší ve všem." Řekl a zasmál se . Vypili jste si pití a šli jste na lehátko. S Grayem a Ethanem jste si povídaly a Graye napadlo že když jsme u vody proč se nesmočit. ,,Hele nepůjdem do vody?" Zeptal se Gray. ,,Jo jo jen počkejte udělám si drdol." Řekla jsi a bežela za nima do vody. Místo toho aby jste si zaplavaly skončili jste jako ty děti vedle vás. Byla jsi ráda že se ti splnil tvůj celoživotní sen. Po hodině strávený ve vodě jste konečně vylezli. Po chvilce jste se pomalu oblíkali. Nasedli jste do auta a jely k nim domů.
-----------------------------------------------------Mezi tím-----------------------------------------------------
Nash šel ke Cameronovi aby se tam s kámošema sešel. ,,Čau kámo!" Řekl Aaron. ,,What's up!" Řekl Nash. ,,Kde máš Y/N?" Zeptal se matt. ,,Šla s Dolanama na pláž." Odpověděl. ,,Ouu" Řekli kluci. ,,Nashi víš co jsi ted udělal?"Zeptal se ho Aaron. ,,Ne nevím." Řekl Nash. ,,Pustil jsi svojí holku s dvouma klukama s kterýma si není radno zahrávat."Řekl Aaron. ,,Proč?" ,,Já Y/N věřím" Řekl Nash. ,,No jak myslíš." Řekl Carter. ,,Hele napijem se a co nevidět jí budeš mít doma." Řekl Cameron. ,,Jo máš pravdu." Za chvilku někdo zazvonil. ,,Jo já vám neřekl že jsem pozval pár hezkých holek ze školy že ne?" Řekl Carter. ,,Ach jo ty uchyle." Řekl Nash. Aaron otevřel a začaly jse nesmírně bavit. Ale potom se to zvrhlo. Nash byl napitej a začal flirtovat s holkama.
------------------------------------------------- U Dolanů doma-------------------------------------------------
,,Tak hele jestli se chceš můžeš si tady dát co chceš já musím sestříhat video." Řekl Ethan . S Grayem jste si sedly na Gauč. ,,Líbíš se mu a hodně víš o tom?" Řekl a usmál se. ,,On mě taky." Řekla jsi a začervenala jsi se. Za chvíli ti cinknul mobil že ti někdo lajknul tvoje dolans edity na ig. ,, Děje se něco?" Zeptal se tě Gray. ,,Ne nic jenom mi někdo lajknul edit." Odpověděla jsi. ,,Počkej ty máš taky fanpage?" Zeptal se tě. ,,Jasný ne" Odpověděla jsi mu a zasmála ses. ,,Ukaž dělěj!" Řekl. ,,Noooo já nevím jestli to chceš vidět." Řekla jsi. Gray ti vzal telefon a kouknul se na ten edit. ,,wow.. tyvole ty jsi mnohem lepší v editovaní než my!" Řekl a zasmál se. ,,Počkej jak se jmenuješ budu tě s sledovat, řeknu to potom i Ethanovi." Řekl Gray. ,,ok hotdolans8(btw můžete mi tam hodit follow)." ,,Hotovo a like na všechny." ,,Děkuju moc." Pevně jsi ho objala a ztekla ti slza po tváři, protože ti došlo že se ti splnil do prdele tvůj sen!
ČTEŠ
WHAT IS LOVE?! //DolanTwins CZ (POZASTAVENÉ)
FanficJsi normální holka,která má super kluka jménem Nash Grier. Miluješ ho a nikdy ho nechceš stratit. Ale nikdo neví kromě Nashe že jsi z česka a tvoje nej kamarádka taky. Časem se potkáš minulý členy magconu Ethana a Graye. Stane se něco mezi tebou...