Charpter 7

91 2 1
                                    

Ell: 

Panebože ten Gray je ještě roztomilejší než na videích!

Ty:

To jsi ještě neviděla Ethana spát.

Ell:

Počkat ty jsi s ním spala?

Ty:

Jo ale nic se nestalo. Škoda :D

Ell:

 jo no ,Podívej se vedle sebe.

Ty: Kurva...

,,Tak jsem tě načapal." Řekl Ethan a zasmál se. ,,A-a co vůbec koukáš do cizích telefonů?" Řekla jsi a bouchla ho do ramena. ,,Tohle se nedalo přehlídnout." Řekl a nasadil kulišáckej pohled. ,,A když jsi myslela škoda ty jsi to myslela že se mezi náma  nestalo jako něco víc?" Zeptal se tě. ,,Možná?" Řekla jsi a pousmála ses. ,,No ale já to nemyslela tak jako vážně chápeš já-já prostě j-já." Řekla jsi. ,,Nemůžeme jét domů?" Zeptala ses ho. ,,Jo určitě, Grayi,Ell pojd' jedem." Řekl E. 

                                                            Dojeli jste domů.

,,Hele Ethane můžeš na chviličku?" Zeptala ses ho nejistě.,, Ano co se děje?" Odpověděl ti a usmál se. ,,Já od té doby co tě znám jak přes obrazovku tak i reálně chci ti tohle říct." Řekla jsi mu. ,,No povídej." Řekl ti. ,,Já ti chci říct jak tě moc miluju,já ani nevím jak ti mám popsat protože se to nedá." Řekla jsi se slzama v očích. ,,Awwww pojd sem." Řekl ti E a objal tě.  ,,Víš já taky poslední dobou asi něco k tobě cítím,ale vím že i přesto co se stalo máš Nashe alespon to tak beru já." Řekl ti a pousmál se.  ,,No já víš asi s Nashem zůstaneme jenom kámoši i když po těch 3 letech to bude divný." Řekla jsi mu. ,,To chápu nebudu se vám do toho plést." Řekl ti a usmál se. ,,Vždyt' se nepleteš,to co mi udělal se nedá odpustit." Řekla jsi mu. ,,Když už tak když jsem tě poprvý viděl myslel jsem že odpadnu jak jsi krásná." Řekl Ethan a roztomile se usmál.

,,Vždyt' já jsem z tebe zkamenila nemohla jsem se ani hnout tyvole já mám co říkat!" Řekla jsi a zasmála ses

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Vždyt' já jsem z tebe zkamenila nemohla jsem se ani hnout tyvole já mám co říkat!" Řekla jsi a zasmála ses.  Dívala jsi se mu do jeho krásných očí a řekla: ,,Tohle jsem chtěla udělat už od svejch 15let." Řekla jsi a políbila ho.  ,,Já-j-já." Řekla jsi ale Ethan tě přerušil. Skočila jsi mu do náruče a začali jste se líbat. Začal ti šahat pod tričko. (Asi víte co se stalo :D) Oba jste usnuli protože bylo už kolem 9:00 večer. Ty ses probudila v 1:00 ránu. ,,Vsbudila si ses a cítila jsi ses nádherně protože jsi ležela na Ethanovi hrudi. Věděla jsi že je vzůru taky protože tě hladí ve vlasech. ,,Tak co?" Zeptal se tě a usmál se. ,,Lepší jsem nezažila." Odpověděla jsi. ,,Ale když jsi to tak vezmeš tak spolu furt nechodíme." Řekla jsi. ,,To se může změnit." Řekl ti a dal ti pusu do vlasů. ,,Tak jo." Řekla jsi. ,,Takže když už spolu chodíme můžu ti už konečně dát pusu?" Zeptala ses a zasmála ses. ,,Proč ne?" Řekl ti a usmál se. Sedli jste si na postel a usmáli jste se do polibku. 

Za chvíli jste usnuli. Ethan ti za se pro změnu ležel na hrudníku.  

                                                                    9:30                                                   

Vzbudila jsi se a viděla jsi že se Ethan na tebe směje. ,,Dobré ráno ospalče." Řekl ti a dal ti pusu na čelo. ,,Dobrý ráno Grante." Řekla jsi a zasmála ses. ,,Takže Grant jo?" Řekl ti a zvednul se a sednul si na tebe. Začal tě lochtat. Chytila jsi záchvat smíchu. ,,Ne prosím." Říkala jsi ve smíchu. ,,Už žádný Grant jasný?" Řekl ti. Sedli jste si na postel. ,,Ok Grante." Řekla jsi a mrkla na něj. ,,Y/N říkám neprovokuj mě." Řekl ti a zasmál se. ,,Tak E-TEE-WEE-TEE?" Zeptala ses ho a zasmála ses. Ethan zakroutil očima. ,,Bručoune." Řekla jsi. Ethan se k tobě o točil přimáčknul tě ke zdi postele a začal tě líbat. Najednou někdo otevřel. Byla to Ell. ,,Netrojči prosím." Řekla jsi. ,,Co?!" ,,Jak mám podle tebe netrojčit?!" Řekla Ell. Ell zavřela dveře a sedla si k nám na postel. ,,Y/N  pojdˇ sem na slovíčko." Řekla. ,,Čekej tady E hned jsem tu." Řekla jsi Ethanovi.  Šly jste do koupelny. ,,Tak si to ujasníme, takže ty a Ethan jste spolu? ,,Jo jsme." Odpověděla jsi. ,,Pane bože, tak to vám to přeju." Řekla. ,,Musíš mi potom říct jaký je Ethan v posteli." Řekla, zasmála a bouchla. ,,Pane bože." Řekla jsi. ,,Počkej, a co ty a Gray?" Zeptala ses.  ,,Neeee to nee, Bitch are you crazy?" Řekla ti. ,,Why?" Odpověděla jsi.  ,,I know you love Grayson." ,,I know but it's not possible." Řekla ti Ell. ,,Vlastně!" ,,Proč nemluvíme česky vole." ,,Vždyt nám vlastně nerozumí nikdo když mluvíme česky." Zakřičela česky Ell.  Někdo otevřel dveře. GRAY.  ,,Oooo ahoj." Řekly jsme. (Berte že když mluvíme s Dolanama nebo s Magcon Boys je to anglicky.) ,,Ahoj holky." Řekl. Staly jsme tam a byly s Ell nervozní, protože jsme se bály že to slyšel.  ,,Něco jsem zaslechl." Řekl. ,,A co to přesně bylo?" Zeptala se Ell. ,,No to je jedno." Řekl. ,,Hele já se jdu vysprchovat tak jestli." Řekl a zasmál se. ,,Jo jasně promin." Řekla jsi a šla zpátky za Ethanem. Přisla jsi do pokoje. ,,Myslíš si že jsem to neslyšel?" Zeptal se a zasmál se. Zavřela jsi dveře a stála tam jak tvrdé Y.  ,,Takže Ell je zamilovaná jo." Řekl ,,No je z něho uplně hotová." Řekla jsi mu. ,,Jako já z tebe." Řekl ti.    


Začervenala ses. ,,Někdo se nám tu červená." Řekl a zasmál se. ,,No takhle něco hezkého mě už dlouho nepotěšilo." Řekla jsi a podívala ses do země. ,,Hele tak převlíkáme htdličky a jdeme za Cameronem. Vtrhl do pokoje Gray a zakřičel. ,,Jo jo prosimtě." Řekla jsem.  ,,A jeje." Řekla jsi. ,,Co se děje?" Zeptal se tě E. Já mám věci u Nashe." Řekla jsi. ,,Hele v klidu." ,,Půjdu tam s tebou." Řekli ti a vstal z postele. ,,Ok." Řekla jsi. Ethan se převlíkl a jeli jste k Nshovi. Zaklepala jsi a Nash otevřel. ,,Ahoj, jdu si pro věci." Řekla jsi. ,,Ahoj Y/N ahoj Ethane, jo jasně." Řekl ti a kouknul se do země.   

Zbalila sis věci do kurfu a odešli jste.  ,,Tak budeš zatím než si něco najdeš u nás." Řekl ti a dal ti pusu. Zajeli jste zpět si odpožit věci a jeli za Cameronem. Když jste jeli drželi jste se za ruce.

 Když jste jeli drželi jste se za ruce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 14, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

WHAT IS LOVE?! //DolanTwins  CZ (POZASTAVENÉ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat